wciąż nie umiem
ułożyć tej łamigłówki
na podobieństwo świata
mijam
marionetki w pochodzie
donikąd
słowa
rozmieniane na bilon
w kapeluszu fałszywego
żebraka
ciągle za mało
na dzienną dawkę
snu
w tańcu
pod ręce z widmami
topię każdy krok
by zwinąć się w kłębek
na progu
2012
sudoku
-
Re: sudoku
Atojo, jakaż przyjemność to czytać!
Bez cukru.
Trafiłaś w samo sedno "rebela" (moja oficjalna ksywka). Wszystko, wszystko mi się tu zgadza, każde słowo jakby wykradzione z mojego pamiętnika i przepisane w piękny, bardzo prawdziwy sposób.
Bez przegadania - jak ja pisałem w tej tematyce, nigdy nie umiałem się zatrzymać, zawsze przegadywałem. Czystość, ład, to mi się tu rzuca w oczy, oczywiście poza świetnym wierszem ogólnie.
Nie jestem profesjonalistą, nawet nie wiem, czy mogę mienić się poetą, ale na tyle, na ile mogę się wypowiadać - technicznie - rewelka. Przekaz - rewelka.
Całość jak pyszny tort z świadomości, tej prawdziwej, nie przejętej od "Panów Systemu".
Wszystko mi się tu zgadza. Sama racja. Podana w świetny sposób. Nie ma do czego się doczepić, jak się jest amatorem, ale wielką wagę przywiązuje się do przekazu. Co do profesjonalnego podejścia - ja się tam nie znam, mnie zachwyciłaś.
Snajperski wiersz, dosłownie. Dycha.
(Ileż w nm prawdy...No dobra, wiem, powtarzam się)
Bez cukru.
Trafiłaś w samo sedno "rebela" (moja oficjalna ksywka). Wszystko, wszystko mi się tu zgadza, każde słowo jakby wykradzione z mojego pamiętnika i przepisane w piękny, bardzo prawdziwy sposób.
Bez przegadania - jak ja pisałem w tej tematyce, nigdy nie umiałem się zatrzymać, zawsze przegadywałem. Czystość, ład, to mi się tu rzuca w oczy, oczywiście poza świetnym wierszem ogólnie.
Nie jestem profesjonalistą, nawet nie wiem, czy mogę mienić się poetą, ale na tyle, na ile mogę się wypowiadać - technicznie - rewelka. Przekaz - rewelka.
Całość jak pyszny tort z świadomości, tej prawdziwej, nie przejętej od "Panów Systemu".