Elfy

Apelujemy o umiar, jeśli chodzi o długość publikowanych tekstów.

Moderatorzy: Gorgiasz, Lucile

ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Ania ayalen

Elfy

#1 Post autor: Ania ayalen » 10 sty 2013, 11:53

prapoczatki ich stworzenia legly w mroku, a poniewaz z czasem naroslo zbyt wiele nieporozumien, niedomowien pomiedzy nimi a ludzmi, trzeba by przypomniec Elfom o ich naturze. Na poczatku byla Milosc, bedaca Swiatlem.Milosc ktora chcac wiedziec czym jest- wszak to roznica wiedziec cos o sobie a poznac siebie doswiadcajac wszystkiego co Miloscia nie jest- rozsypala swe Swiatlo na kolory z ktorych zrodzila sie tecza zwana Zyciem. Zyciem zrodzonym ze swiatla milosci ubranego w forme ludzka. Trescia kazdej formy jest to samo Swiatlo Milosci, choc zdarza sie ze ludzie zasluchani w podszepty elfow- wierza im bardziej niz swoim sercom. Elfy sa klebowiskiem niezuzytych wyobrazen i mysli, niejako odpadem Zycia, stanowiac przeciwage dla Swiatla. Poniewaz zosta stworzone a nie zrodzone- sa niemal niesmiertelne poniewaz nie umiera to co nie zyje, jednakze forma elfow, cienka i plaska jak wszystko co stworzone rozumem pozbawiona jest nadajacej glebi tresci. Elfy chetnie kamufluja brak przestrzeni ducha nadmuchanymi do granic smiesznosci karkolomnymi konstrukcjami myslowymi majacymi pokryc wewnetrzna pustke. W mitologii bywaly utozsamiane z upiorami z racji towarzyszacego im cienia podszywajacego sie pod nie swoje swiatlo, a takze z wampirami jako ze elfy karmia sie zlymi emocjami, a pozbawione ich- odchodza w mrok z ktorego powstaly. Nie sa zle , nie sa podle o ile rozumieja ze nie sa zdolne do samodzielnego istnienia i przestana walczyc z Zyciem ktore je stworzylo. Stworzone ulega zuzyciu, i nieuchronnemu unicestwieniu, a Zycie zrodzone z Milosci odradza sie w innych formach, albowiem to Zycie jest wieczne a nie tylko dlugotrwale,co pozwala na zgromadzenie zasobow wiedzy mylonej przez elfy z madroscia. Madrosc bowiem to polaczenie serca i rozumu ale o tym stwory te nie maja pojecia tak dlugo jak dlugo ich serca pozostaja w stanie spiaczki.

Dodano -- 10 sty 2013, 12:01 --

w uzupelnieniu- wbrew obiegowym opiniom najskuteczniejsza metoda na elfy usilujace zmyslnie zerowac na tym co ludzkie- jest serdeczny cieply usmiech ktory pozwala dzielic sie z wlasnej woli tym czego elfom brakuje a co usiluja to ukrasc. W obliczu serca wija sie jak piskorze a nastepnie odpuszczaja sobie ciemnosc potocznie zwsna sciema.

semiramida
Posty: 755
Rejestracja: 30 maja 2012, 22:11
Lokalizacja: Wiszące Ogrody

Re: Elfy

#2 Post autor: semiramida » 11 sty 2013, 16:56

Miło poczytać, jak to MIŁOŚĆ próbuje zmiażdżyć, zmieść z powierzchni ziemi:))) To jest właśnie Twoje lusterko? Uważaj, żebyś w nim nie zobaczyła Gorgony. Żałosny tekst, który miał perfidnie dokopać. Uduś się sama swoim jadem. A elfy były mądrzejsze. Ich czas minął, gdy uciekły przed nienawistnymi ludźmi:))) s.
Do każdego pięknie się uśmiecham:)))

Ania ayalen

Re: Elfy

#3 Post autor: Ania ayalen » 11 sty 2013, 17:09

och Ksiezniczko, dziekuje za zyczenia, wybacz ze nie odpowiem : wzajemnie, nie stac mnie na zlo- rzeczenia.

semiramida
Posty: 755
Rejestracja: 30 maja 2012, 22:11
Lokalizacja: Wiszące Ogrody

Re: Elfy

#4 Post autor: semiramida » 11 sty 2013, 17:17

nie stac mnie na zlo- rzeczenia.
Jak widać po opublikowanym tekście:)))
Do każdego pięknie się uśmiecham:)))

Awatar użytkownika
Gloinnen
Administrator
Posty: 12091
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:58
Lokalizacja: Lothlórien

Re: Elfy

#5 Post autor: Gloinnen » 11 sty 2013, 17:22

Semi, w końcu to tylko tekst literacki. Nie jest wart emocji, które wzbudza.
A elfy i tak pewnie się z nas wszystkich śmieją. ;)

Glo.
Niechaj inny wiatr dzisiaj twe włosy rozwiewa
Niechaj na niebo inne twoje oczy patrzą
Niechaj inne twym stopom cień rzucają drzewa
Niechaj noc mnie pogodzi z jawą i rozpaczą

/B. Zadura
_________________
E-mail:
glo@osme-pietro.pl

Ania ayalen

Re: Elfy

#6 Post autor: Ania ayalen » 11 sty 2013, 17:42

o ile ktos jeszcze nie wyrosl z bajek o sobie.

semiramida
Posty: 755
Rejestracja: 30 maja 2012, 22:11
Lokalizacja: Wiszące Ogrody

Re: Elfy

#7 Post autor: semiramida » 11 sty 2013, 18:09

o ile ktos jeszcze nie wyrosl z bajek o sobie.
Ktoś nie wyrósł z zabaw w piaskownicy:))))
coz, kazdy sam okresla swoj poziom, tym co jest w stanie dostrzec w lustrach oczu innych. Zabawne
Pożyczę Ci lusterko:))) sama na pewno już wszystkie potłukłaś, nie mogąc znieśc tego, co w nich musiałaś codziennie oglądać:P
Do każdego pięknie się uśmiecham:)))

Ania ayalen

Re: Elfy

#8 Post autor: Ania ayalen » 11 sty 2013, 18:16

Semiramido, to co bylo do powiedzenia- juz powiedzialam, a teraz przez te kilka dni wybacz, ale bede rozmawiala z tymi z.ktorymi rozmowa jest przyjemnoscia.Twoja tonacja nie nalezy do nich a rewelacje na moj temat sa Twoja bajka. Milej zabawy Ksiezniczko.
Aha, informuje ze kazda kolejna uwage ad personam bede zglaszala administracji.

semiramida
Posty: 755
Rejestracja: 30 maja 2012, 22:11
Lokalizacja: Wiszące Ogrody

Re: Elfy

#9 Post autor: semiramida » 11 sty 2013, 18:30

Ciekawe, czy ci, których szykanujesz, również tak uważają:))) skoro zostało już Ci kilka dni do odejścia, najwidoczniej uznałaś, że teraz pokażesz wszystkim te okruchy lustra Królowej Śniegu, przez które patrzysz:///
Oszczędzę Ci teraz pracy. Sama zgłaszam się do administracji z prośbą o karę w postaci tygodniowego bana. Za tydzień wreszcie będzie tu można odetchnąć czystym powietrzem.:P
Do każdego pięknie się uśmiecham:)))

Ania ayalen

Re: Elfy

#10 Post autor: Ania ayalen » 11 sty 2013, 18:34

swietnie, najwyzszy czas.Zalezy co kto uznaje za swiezosc, niektorzy jak widac zapach siarki, coz...kazdy orze tym na co go stac.

ODPOWIEDZ

Wróć do „OPOWIADANIA”