Opętanie

Moderatorzy: eka, Gorgiasz

ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Marcin Sztelak
Posty: 3587
Rejestracja: 21 lis 2011, 12:02

Opętanie

#1 Post autor: Marcin Sztelak » 12 sie 2017, 17:26

U Pana Boga w schowku na szczotki segreguję wiersze na podpałkę, makulatura straciła na wartości od kiedy mężczyźni sadzą drzewa z braku perspektyw. Po nitce do kłębka być może dojdę bez zadyszki i kłucia w piersiach.
Pomiędzy świtem a świtaniem ratować trzeba od zapomnienia chleb na zakwasie i sztukę pędzenia w miejscach ustronnych.
Czas na polowanie, postrącać gawrony i gargulce urągliwe. Cóż, że złamię pakt o nieagresji podpisany po którymś tam kieliszku, nieprzypieczętowany krwią i słowem traci ważność, wraz z dokładnym przeliczeniem różańca. Alleluja, na koniuszkach zębów czuję smak orzechówki, swędzi, uwiera pod przyciasną wargą. Tylko oczy pieką jakbym miał co najmniej płakać rzewnymi i załamywać ręce nad przeczuciem zbliżającej się klęski. Co tam, gloria victis zakrzyknę nawet jeśli redukcja etatów już podpisana. Chociaż trochę szkoda, to dobra robota, tylko tak tutaj przaśnie, idyllicznie, aż się ma ochotę zakląć i wypić setkę bez zapitki.
Tak szczerze to są powody do wypowiedzenia umowy z natychmiastowym, pośmiertnym skutkiem.

Awatar użytkownika
alchemik
Posty: 7009
Rejestracja: 18 wrz 2014, 17:46
Lokalizacja: Trójmiasto i przyległe światy

Opętanie

#2 Post autor: alchemik » 12 sie 2017, 18:17

Cholernie mocne.
Nie mam zamiaru interpretować, bo czuję, co piszesz.
Mógłbyś popracować nad interpunkcją.
To tak na rozładowanie.
* * * * * * * * *
Jak być mądrym.. .?
Ukrywać swoją głupotę!

G.B. Shaw
Lub okazywać ją w niewielkich dawkach, kiedy się tego po tobie spodziewają.
J.E.S.

* * * * * * * * *
alchemik@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
411
Posty: 1778
Rejestracja: 31 paź 2011, 8:56
Lokalizacja: .de

Opętanie

#3 Post autor: 411 » 16 sie 2017, 22:04

Jesli napisze: bardzo dobre, to to nic nie znaczy. Ale to jest dobre. Bardzo.
Marcin Sztelak pisze:
12 sie 2017, 17:26
Alleluja, na koniuszkach zębów czuję smak orzechówki, swędzi, uwiera pod przyciasną wargą.
O, jak wiele w tym.

Milego, J.
Nie będę cytować innych. Poczekam aż inni będą cytować mnie.

Awatar użytkownika
Nula.Mychaan
Posty: 2082
Rejestracja: 15 lis 2013, 21:47
Lokalizacja: Słupsk
Płeć:

Opętanie

#4 Post autor: Nula.Mychaan » 17 sie 2017, 0:49

Pozostaje mi tylko powtórzyć za przedmówcami.
Bardzo dobre

ODPOWIEDZ

Wróć do „PROZA POETYCKA”