Polityka, polityka...

Wszystkie rodzaje twórczości na tematy polityczne
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

Polityka, polityka...

#1 Post autor: skaranie boskie » 03 lut 2016, 23:01

Z powodu zaobserwowanego ostatnio natłoku twórczości wszelakiej, nie zawsze najwyższego lotu, za kanwę aktualne wydarzenia w polityce mającej, nie przez wszystkich zasię chętnie widzianej, założyliśmy to forum, iżby na nim każdy utwór, o politykę zahaczający, godne miejsce znaleźć mógł i chętnym był zaprezentowany. Można tu publikować wszelkie rodzaje utworów literackich, od marnych rymowanek, po wysokich lotów eseje, czy nawet hymny pochwalne. Mile widziane będą rozprawy, felietony, okruchy prozatorskie i poetyckie, tudzież wiersze, wierszyki i poematy. Nawet epopeje, a co tam!
Jedyne ograniczenie - nie wklejamy tu utworów znalezionych w sieci, tylko własne, jak na każdym innym forum twórczym na Ósmym piętrze, a każdy opublikowany tu utwór wliczał się będzie do dziennego limitu utworów literackich.
To co?
Klawiatury w dłoń i do pisania narodzie!
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
lczerwosz
Administrator
Posty: 6936
Rejestracja: 31 paź 2011, 22:51
Lokalizacja: Ursynów

Re: Polityka, polityka...

#2 Post autor: lczerwosz » 04 lut 2016, 9:35

Artykuł 256 Kodeksu karnego o tak zwanej mowie nienawiści.
§ 1. Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.
§ 2. Tej samej karze podlega, kto w celu rozpowszechniania produkuje, utrwala lub sprowadza, nabywa, przechowuje, posiada, prezentuje, przewozi lub przesyła druk, nagranie lub inny przedmiot, zawierające treść określoną w § 1 albo będące nośnikiem symboliki faszystowskiej, komunistycznej lub innej totalitarnej.
§ 3. Nie popełnia przestępstwa sprawca czynu zabronionego określonego w § 2, jeżeli dopuścił się tego czynu w ramach działalności artystycznej, edukacyjnej, kolekcjonerskiej lub naukowej.
§ 4. W razie skazania za przestępstwo określone w § 2 sąd orzeka przepadek przedmiotów, o których mowa w § 2, chociażby nie stanowiły własności sprawcy.
jeszcze chyba obowiązuje

bronmus45

Re: Polityka, polityka...

#3 Post autor: bronmus45 » 04 lut 2016, 19:58

Pytanie nr 1 - Publikacje tutaj objęte są limitem? :no:

Awatar użytkownika
Patka
Posty: 4597
Rejestracja: 25 maja 2012, 13:33
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Re: Polityka, polityka...

#4 Post autor: Patka » 04 lut 2016, 20:01

"...a każdy opublikowany tu utwór wliczał się będzie do dziennego limitu utworów literackich."

z postu skarania. Wystarczyło przeczytać.

bronmus45

Re: Polityka, polityka...

#5 Post autor: bronmus45 » 04 lut 2016, 20:05

-- 04 lut 2016, 20:09 --
Patka pisze:"...a każdy opublikowany tu utwór wliczał się będzie do dziennego limitu utworów literackich."

z postu skarania. Wystarczyło przeczytać.
Faktycznie - zdenerwowanie (i nie tylko) zabieliło mi oczy...

Bardzo byłoby fajnie, aby opracować i opublikować listę adresów (stron) nie objętych limitem... lub z jakoś pomniejszonym.

Awatar użytkownika
lczerwosz
Administrator
Posty: 6936
Rejestracja: 31 paź 2011, 22:51
Lokalizacja: Ursynów

Re: Polityka, polityka...

#6 Post autor: lczerwosz » 04 lut 2016, 20:39

bronmus45 pisze:Bardzo byłoby fajnie, aby opracować i opublikować listę adresów (stron) nie objętych limitem... lub z jakoś pomniejszonym.
Zastanawiam się nad zgłoszeniem poprawki do regulaminu pomniejszający limit publikacji w działach: "moim skromnym zdaniem" oraz "polityczne echa".
Chcę zasugerować, aby nowy, pomniejszony limit publikacji w tych działach wynosił jeden temat miesięcznie, z zaliczeniem publikacji tegorocznych. Nadmiarowe publikacje byłyby rozliczane w kolejnych miesiącach.

bronmus45

Re: Polityka, polityka...

#7 Post autor: bronmus45 » 04 lut 2016, 20:44

lczerwosz pisze:
bronmus45 pisze:Bardzo byłoby fajnie, aby opracować i opublikować listę adresów (stron) nie objętych limitem... lub z jakoś pomniejszonym.
Zastanawiam się nad zgłoszeniem poprawki do regulaminu pomniejszający limit publikacji w działach: "moim skromnym zdaniem" oraz "polityczne echa".
Chcę zasugerować, aby nowy, pomniejszony limit publikacji w tych działach wynosił jeden temat miesięcznie, z zaliczeniem publikacji tegorocznych. Nadmiarowe publikacje byłyby rozliczane w kolejnych miesiącach.
Oczywista oczywistość - naczelny cenzor - to nowa funkcja admina kierującego z tylnego siodełka? Był taki na Salon24, który jak się później okazało pełnił funkcję szefa propagandy sztabu kampanii wyborczej Dudy (odpowiedzialny za kontakty z portalami społecznościowymi) i jednocześnie będąc wpływowym userem na Salon miał przemożny wpływ na administrację. On tam faktycznie rozdawał karty... ( i dalej to czyni)

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

Re: Polityka, polityka...

#8 Post autor: skaranie boskie » 04 lut 2016, 21:19

Bronmusie, limity publikacji, wbrew pozorom, nie są kneblem dla twórców.
To właśnie z myślą o twórcach je wprowadziliśmy. Były - przyznam - naciski, żeby je jeszcze zmniejszyć.
Chodzi o to, że opublikowany utwór, przez jakiś czas "wisi" na pierwszych stronach forum i w tym czasie jest najczęściej czytany i omawiany. Wraz ze spadkiem w dół, zwyczajnie ginie. Jeśli więc autor opublikowałby jednego dnia cały swój dorobek, ten szybko spadłby na niższe strony i równie szybko zostałby zapomniany przez innych użytkowników forum, którzy prześcigaliby się wzajemnie we wklejaniu kolejnych, nielimitowanych publikacji.
Może zwyczajnie, zamiast narzekać na administrację, wykaż się odrobiną cierpliwości w swoim parciu na publikację i dostosuj się do regulaminu. Tak będzie lepiej dla wszystkich, niezależnie, na przednim li, czy tylko na tylnym siedzeniu dupę moszczą.
Na koniec, choć nieproszony, dam Ci jedną, myślę, że dobrą, radę. Przeczytaj i dobrze zapamiętaj dwa punkty regulaminu.
Pkt. V-2 i pkt. V-3
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

bronmus45

Re: Polityka, polityka...

#9 Post autor: bronmus45 » 04 lut 2016, 21:31

...a róbta, co chceta - jak mawiają ziomale... Możecie - macie - nawet takie prawo, że w ramach zmniejszania limitów wliczyć moje dotychczasowe publikacje do puli i bez bana będziecie mieć mnie z głowy na cały rok. Już o to postarałby się naczelny cenzor.
P.S - miałem nosa, kiedy pisałem do Ciebie, że zastanawiam się nad powrotem tutaj. Już wtedy czułem zapach atmosfery...
3msie..

Awatar użytkownika
Gloinnen
Administrator
Posty: 12091
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:58
Lokalizacja: Lothlórien

Re: Polityka, polityka...

#10 Post autor: Gloinnen » 04 lut 2016, 21:45

Bronmusie45, bądź łaskaw przyjąć do wiadomości, że na tym forum wszystkie działy z twórczością są traktowane na równych zasadach. Żadnych nie zamierzamy faworyzować ani deprecjonować, właśnie ze względu na wolność słowa, o którą tak intensywnie walczysz.

Dział POLITCZNE ECHA powstał w celu stworzenia przestrzeni do publikacji konkretnego rodzaju twórczości - po to między innymi, aby pod pozorami, że "nie ma gdzie", nie wklejać jej nachalnie, gdzie tylko się da, zmuszając do jej czytania osoby kompletnie niezainteresowane tematyką, którą próbujesz zalać Ósme piętro.

Jeśli zaś szukasz darmowego miejsca w sieci na uprawianie agitacji politycznej, zamieszczając gdzie popadnie w ilościach hurtowych wygrzebane z internetów lub własne wątpliwej jakości pseudoszmoncesy, to zdecydowanie pomyliłeś adres. Tutaj, jako Autora, tak samo jak wszystkich innych, obowiązuje Cię regulamin portalu. Z racji tego, że krytykujesz obecną ekipę rządzącą, nic Ci się ekstra nie należy.
Niechaj inny wiatr dzisiaj twe włosy rozwiewa
Niechaj na niebo inne twoje oczy patrzą
Niechaj inne twym stopom cień rzucają drzewa
Niechaj noc mnie pogodzi z jawą i rozpaczą

/B. Zadura
_________________
E-mail:
glo@osme-pietro.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „POLITYCZNE ECHA”