Proste zasady regulaminu...

Wszystkie rodzaje twórczości na tematy polityczne
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

Re: Proste zasady regulaminu...

#51 Post autor: skaranie boskie » 07 lut 2016, 23:29

Bronmus jest aktualnie zbanowany na trzy dni.
Pomimo to, postanowiłem skomentować ostatnie wypowiedzi w tym wątku.
Wiele osób ma tu do niego pretensje o to, że próbuje demonizować rzeczywistość polityczną, on zaś w tym demonizowaniu nie uznaje żadnych granic.
Na pewno nic nie wskóramy tutaj, proponując mu obśmiewanie innej opcji, skoro on akurat tę za obśmiewania godną uznaje. To jego prawo, jak i prawem każdego z nas jest pisać, o tym, co mu w duszy gra. I nie za jego twórczość jest Bronmus aktualnie poza portalem.
Największym problemem jest, że swoje poczucie misji, Bronmus próbuje realizować za wszelką cenę i bez ograniczeń czasoprzestrzennych, że wyskakuje ze swoimi antyrządowymi rewelacjami, jak Filip z Konopi w miejscach, w których się go najmniej spodziewamy, każdym wpisem dając nam do zrozumienia, że jesteśmy wszyscy głupcami, skoro nie padamy na kolana przed jego twórczością, bądź nie podzielamy jego zapędów agitacyjnych.
Oczywiście nikt tu nie jest bez winy, jednak pamiętać trzeba, że wszystko jest dobre, byle z umiarem. Jeśli w ostatnich dniach boję się otworzyć lodówkę, żeby nie wyskoczył z niej Bronmus z antyPiSowskim transparentem, to znaczy, że czuję przesyt. I to piszę ja, któremu bardzo blisko do Bronmusowych poglądów. Co zatem mają powiedzieć ci, którzy tychże nie podzielają?
Nadmiar Ideologii na portalu, który z założenia nie był na nią przygotowany i którego użytkownicy jej zwyczajnie (przynajmniej w takich dawkach) nie chcą, spowodował u niektórych dość kategoryczne reakcje, które Bronmusowi wydały się, bądź chciał, żeby się wydały, prześladowaniem za poglądy ze strony administracji. Takie prześladowanie stanowiłoby podstawę do uwiarygodnienia jego misji. Niestety, albo on nie rozumie, albo znów nie chce zrozumieć, że nie z powodu poglądów ograniczamy jego działalność, tylko nadgorliwości w ich prezentowaniu. Nikt mu na Ósmym piętrze nie zabrania pisać utworów o tematyce politycznej, ani prezentowania swoich poglądów w dziale światopoglądowym, nikt też nie wytycza mu jedynie słusznej linii. Pod tym względem ma otwarte pole do popisu.
Stanowcze jednak NIE powiemy jego próbom wykorzystywania naszego Portalu do prowadzenia agitacji politycznej, niezależnie od jej podmiotu. Nie pozwolimy też na traktowanie Użytkowników obraźliwymi słowami z żadnego powodu, a w szczególności dlatego, że mają odmienne zdanie, bądź nie mają żadnego, o polityce.
Ponieważ Bronmus jest aktualnie pozbawiony prawa do obrony, oraz, by uniknąć ewentualnych, prowokacyjnych wypowiedzi innych, wątek pozostanie zamknięty do jego powrotu z wygnania.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Zablokowany

Wróć do „POLITYCZNE ECHA”