Dlaczego Modlitewnik?

Modlitwy, moralitety, akty strzeliste i wszelka inna twórczość stricte związana z religiami.
Zablokowany
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

Dlaczego Modlitewnik?

#1 Post autor: skaranie boskie » 04 lis 2017, 22:15

Co prawda niechętnie, ale postanowiliśmy rozbudować portal o jeszcze jedno forum.
Tuż obok mamy POLITYCZNE ECHA, powstałe po to, by wszelkie przejawy twórczości inspirowanej wydarzeniami i wydarzonkami z telewizora, tudzież pewnej niemiejskiej ulicy tam więzić. Podobnie w MODLITEWNIKU chcemy zamykać wszelką twórczość, niezależnie od jej jakości, która zostanie uznana za religijną agitację. Oczywiście nie będziemy robić żadnych różnic między religiami, równie mile będą tu widziane teksty odnoszące się do miłościwie nam panującej religii rzymskiej, jak i te, chwalące, bądź ganiące wszelkie inne. Portal ósme piętro jest i pozostanie apolityczny i areligijny. Ponieważ jesteśmy zarazem wrogami wszelkiej cenzury, nie będziemy usuwać tekstów tę zasadę łamiących, a jedynie przenosić je do miejsc, w których nie będą psuły wyżej wspomnianego wizerunku.
Tak, jak dyskusje na tematy światopoglądowe, również twórczość nosząca znamiona agitacji, będą usuwane z innych for i przenoszone tutaj, do POLITYCZNYCH ECH, bądź do MOIM SKROMNYM ZDANIEM.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Zablokowany

Wróć do „MODLITEWNIK (NIE TYLKO) LITERACKI”