Dni Literatury Dziecięcej i Młodzieżowej

Moderator: Gloinnen

ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Patka
Posty: 4597
Rejestracja: 25 maja 2012, 13:33
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Dni Literatury Dziecięcej i Młodzieżowej

#1 Post autor: Patka » 03 lis 2014, 17:05

Do czasów dzieciństwa wraca się z przyjemnością, bo to chwile beztroski, zabaw na podwórku z kolegami i dziwienia się wszystkiemu wokół. Z sentymentem wspominamy również pierwsze przeczytane powieści, przygody ulubionych bohaterów, często takich samym jak my, ale nierzadko też zupełnie różnych. Dlatego pierwsze Dni Literatury... postanowiliśmy poświęcić Literaturze Dziecięcej i Młodzieżowej. Chcemy, by listopad przestał kojarzyć się ze smutkiem, szarością i melancholią. W tym jesiennym miesiącu urodziło się (lub zmarło) wielu wybitnych twórców literatury dla najmłodszych: Astrid Lindgren, Lucy Maud Montgomery, Mark Twain czy Frances Hodgson Burnett. Zachęcamy jednak do pisania nie tylko o nich, ale i o innych autorach, mniej znanych, już zapomnianych, a może równie interesujących co wyżej wymienieni.

Teksty (biografie, analizy, notki, zwykłe przemyślenia itp. itd.) proszę przesyłać do mnie na PW. Nie zapomnijcie ich zatytułować. Twórczość własną dla dzieci proszę publikować samemu, w odpowiednim dziale.

Oficjalne otwarcie Dni Literatury Dziecięcej i Młodzieżowej nastąpi 17 listopada br. Potrwają one dwa tygodnie, do 30.

Pozdrawiam
Patka i reszta Ekipy

Awatar użytkownika
Patka
Posty: 4597
Rejestracja: 25 maja 2012, 13:33
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Re: Dni Literatury Dziecięcej i Młodzieżowej

#2 Post autor: Patka » 12 lis 2014, 15:26

UWAGA, UWAGA! ZMIANA!

Teksty można wklejać bezpośrednio do działu - nie trzeba ich wysyłać do mnie (choć jak ktoś chce, to może). Przed wklejeniem proszę jednak dokładnie sprawdzić teksty pod względem poprawności.

Prosimy też nie publikować niczego przed 17 listopada.

Dziękuję :)
Patka

Awatar użytkownika
Patka
Posty: 4597
Rejestracja: 25 maja 2012, 13:33
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Re: Dni Literatury Dziecięcej i Młodzieżowej

#3 Post autor: Patka » 17 lis 2014, 14:29

Kochani! Dni Literatury Dziecięcej i Młodzieżowej uważam za otwarte!


Zapraszam do publikowania tekstów, komentowania i dyskutowania. :)
Przypominam też, że Dni trwają do 30 listopada.

:vino: :rosa:

Pozdrawiam
Patka

ODPOWIEDZ

Wróć do „DNI LITERATURY DZIECIĘCEJ”