koszyk grudniowy - proza

ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Lucile
Moderator
Posty: 2484
Rejestracja: 23 wrz 2014, 0:12
Płeć:

koszyk grudniowy - proza

#1 Post autor: Lucile » 05 gru 2017, 18:56

Serdecznie zapraszam do przedstawiania swoich typów na najlepsze opowiadanie grudnia 2017 roku. Swoje nominacje można wklejać do końca miesiąca, to jest do 31 grudnia, do godziny 23:59, a także, co jest nowością, w pierwszych dniach kolejnego miesiąca (ale nie później niż do 3 dnia danego miesiąca, w tym przypadku stycznia 2018 roku. Zmiana jest podyktowana chęcią dania szansy do nominowania utworów opublikowanych na forum w późnych godzinach ostatniego dnia grudnia (wiem Sylwester i całkiem inne, a jakżeż przyjemne zajęcie, ale kto wie, kiedy wena zawita).
Bierzemy pod uwagę tylko utwory prozatorskie opublikowane na forum w ostatnim miesiącu roku 2017 roku. 

Poprawna nominacja ma zawierać:
- nick autora
- tytuł utworu
- link do utworu

Proszę również o bezbłędne zapisywanie tytułów oraz nicków Autorów.
Każdy Użytkownik wpisuje swoje typy w jednym, swoim poście, a jeżeli zechce dodać kolejną nominację, wystarczy zrobić jego edycję.

Można nominować wiele tekstów, jednak w pierwszych dniach stycznia 2018 roku trzeba będzie wybrać jeden utwór, który trafi do ankiety. Jeśli ktoś tego nie uczyni w odpowiednim czasie, w ankiecie pojawi się pierwszy figurujący na jego liście.

Pozdrawiam
Lu
Non quivis, qui vestem gestat tigridis, audax


lucile@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
Lucile
Moderator
Posty: 2484
Rejestracja: 23 wrz 2014, 0:12
Płeć:

koszyk grudniowy - proza

#2 Post autor: Lucile » 07 gru 2017, 13:58

To grudniowego koszyka wrzucam interesujące opowiadanie
Może już pan otworzyć oczy - Bernierdha
opowiadania-f16/pan-otworzy-oczy-t27506.html
Non quivis, qui vestem gestat tigridis, audax


lucile@osme-pietro.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „PROZA”