PROZA KWIETNIA 2016

Według mnie tytuł Prozy kwietnia 2016 powinien otrzymać utwór:

Czas głosowania minął 27 maja 2016, 19:46

Alicja Jonasz "Jadźka"
0
Brak głosów
Alicja Jonasz "Powrót na wrzosowisko" cz.9 - Bronek Traczyk
0
Brak głosów
barteczekm "Ogród fauny polskiej"
0
Brak głosów
Edward Horsztyński "Durne baby"
0
Brak głosów
MARCEPAN, "Ocean"
0
Brak głosów
refluks, "Rozterki związane z wiecznością"
0
Brak głosów
refluks "Zbliża się ciepło"
0
Brak głosów
zdzichu, "Zima wasza, wiosna nasza - Gołąbek pokoju"
0
Brak głosów
zdzichu "Zima wasza, wiosna nasza" - "Saper myli się dwa razy"
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 0

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

Re: PROZA KWIETNIA 2016

#11 Post autor: skaranie boskie » 04 cze 2016, 22:19

refluks pisze:Nie zasłużyłem na wygraną, nawet w jednej trzeciej i jej nie przyjmuję.
Jak widać zasłużyłeś, skoro użytkownicy wybrali twój tekst spośród innych. Oczywiście nie musisz przyjmować, utwór jednak pozostanie wśród wyróżnionych.
refluks pisze:Mam nadzieję, że pallas na mnie nie głosował.
Nie wiem na kogo głosował Pallas, ja natomiast oddałem jeden z dwóch przysługujących mi głosów właśnie na twój tekst. A wiesz dlaczego to zrobiłem?
Zaskoczę Cię. Zagłosowałem na niego, bo uznałem, że jest dobry. O wiele lepszy od tekstów, które byłeś łaskaw wyżej zaproponować. Jak widać, nie ja jeno byłem tego zdania.
refluks pisze:W mojej ocenie pojedynek powinien odbywać się między świetnymi opowiadaniami barteczkam i Edwarda Horsztyńskiego.
Obiecuję Ci, że jeśli Ty będziesz organizował podobne plebiscyty, wspomniany pojedynek na pewno się odbędzie. Na razie mamy regulamin konkursów miesiąca i według niego się one odbywają. Wygrywają w nich Ci, na których swoje głosy oddaje większośc głosujących.
A prywatnie Ci powiem, że ja też nie jestem zadowolony z pewnych wyborów, których znaczenie jest o wiele większe, niż powyższe, mimo to będę je musiał akceptować przez kilka najbliższych lat.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „PROZA”