Państwo prawa?

Uwaga! Tu wchodzisz na własne ryzyko i odpowiedzialność.
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

Państwo prawa?

#1 Post autor: skaranie boskie » 19 cze 2014, 22:40

Głośno ostatnio o - nie pierwszej już u nas - aferze podsłuchowej.
"Wprost" upubliczniło nagrania z nielegalnego podsłuchu wysokich urzędników naszego państwa.
I co na to władza i jej służby?
Walą do redakcji po oryginały nagrań i źródło.
Nie reagują na to, że Kali ukraść krowy, tylko szukają tego, kto go nieopatrznie podejrzał.
Super!
A przecież nasze prawo - skądinąd kulawe - dopuszcza wykorzystanie nielegalnie zdobytych dowodów w sądzie. No więc mamy dowody na panów VIP-ów. Dlaczego zatem nie dobieramy się im do szanownych tylnych oblicz, tylko szukamy kozła ofiarnego? Rzecz niedopuszczalna w cywilizowanych krajach.
Właśnie - w cywilizowanych.
A to Polska tylko...
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

karolek

Re: Państwo prawa?

#2 Post autor: karolek » 20 cze 2014, 4:17

.
Ostatnio zmieniony 25 lis 2016, 18:32 przez karolek, łącznie zmieniany 1 raz.

Tomasz Kuza
Posty: 30
Rejestracja: 27 mar 2012, 19:27

Re: Państwo prawa?

#3 Post autor: Tomasz Kuza » 21 cze 2014, 19:28

A czego się po Partii Obłudy spodziewać?

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

Re: Państwo prawa?

#4 Post autor: skaranie boskie » 22 cze 2014, 17:12

Ciekawe, czy Partia Inaczej Sikających byłaby lepsza?
Nie sądzę, mając w pamięci słynne areszty wydobywcze wymyślone przez pewnego adwokata, dziś stroniącego od źle się kojarzącej nazwy, jednak nie od dawnych metod.
Ja myślę, że każda władza psuje ludzi i nieważne z jakiej są formacji. W ogóle nie powinniśmy w naszym kraju dopuszczać Polaków na urzędy. Już Otto von Bismarck mawiał: "Dajcie się Polakom rządzić, a sami się wykończą".
Wstyd na cały świat i przyległości.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Tomasz Kuza
Posty: 30
Rejestracja: 27 mar 2012, 19:27

Re: Państwo prawa?

#5 Post autor: Tomasz Kuza » 23 cze 2014, 9:08

Sikorski mówi, że to jest zamach na rząd. Niesiołowski, że to jest zamach na Polskę. Aż się boję, co powie Tusk.

@psik
Posty: 506
Rejestracja: 30 paź 2011, 22:56

Re: Państwo prawa?

#6 Post autor: @psik » 23 cze 2014, 21:18

PO = PIS i ktokolwiek mówi inaczej jest albo głupcem albo kłamcą. Wystarczy przeanalizować transfery i sprawdzić to coś co nazywają programem.

niewielką różnicą medialną jest kwestia smoleńska i ilość religii w szkole

ps edit literówka


http://www.wykop.pl/ramka/1493225/rozni ... -po-i-pis/
Socjalizm świetnie nadaje się do fałszowania świadomości zbiorowej, gdyż jest intelektualną pokusą ćwierćinteligenta. - Stefan Kisielewski

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

Re: Państwo prawa?

#7 Post autor: skaranie boskie » 24 cze 2014, 1:37

Macie rację, panowie.
I Ty @psiku, z porównaniem partii, i Ty, Tomaszu też, że strach się bać.
Dziś się dowiedziałem z radia, że to już nie tylko zwykły zamach na rząd, ale zamach dokonany przez zorganizowaną grupę przestępczą.
Uważam, że przesadzają z tą skromnością. Tylko mafia? Dlaczego nie powiedzą od razu, że to na pewno kosmici zaatakowali rząd pana Tuska? A w ogóle to pan minister Sikorski się naraził Amerykanom i prawdopodobnie Ameryka nas nie uratuje i jak się teraz ci wredni kosmici zawezmą, uporają się z rządem PO, to na pewno ruszą dalej. Kto wie, może dobiorą się do wojewodów i burmistrzów? A może nawet do sołtysów? Normalnie koniec świata!
Nic, tylko się upić...
:beer: :beer: :beer:
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

Re: Państwo prawa?

#8 Post autor: skaranie boskie » 27 cze 2014, 0:19

Pan premier powiedział, że afera podsłuchowa to atak na polskie państwo dokonany przez zorganizowaną grupę przestępczą i ma związek z nielegalnym importem węgla ze wschodu.
Większej bzdury nie słyszałem w polskiej polityce od czasu słynnego "jestem za, a nawet przeciw".
Rozumiem, że, gdyby nie istniały na świecie żadne grupy przestępcze i nikt nie sprowadzał nielegalnie węgla ze wschodu, to panowie politycy nie rozmawialiby o sprawach w ogóle z tym węglem, ani z żadną mafią (chyba, że taką uznamy rząd) niezwiązanych. Siadając w restauracji i zamawiając dobry obiad, raczyliby się opowieściami o szybkich autach i jeszcze szybszych dupach, tak? Biedni ci politycy. Na ich nieszczęście, istnieje gdzieś jakaś zorganizowana grupa przestępcza, handlująca (nielegalnie) węglem (ze wschodu) i z tego powodu oni muszą gadać przy obiadkach o powstrzymaniu kontroli skarbowej w firmie żony jednego z nich, bądź o wykupie długów rządu przez NBP pod warunkiem, że ów rząd wypierdoli ze swoich szeregów ministra finansów. Paranoja, kurwa! Większa, niż amerykańskie rewelacje o paszporcie ocalałym z pożaru, w którym wyparował cały samolot.
Czy panu premierowi władza już tak zlasowała mniemanie o rządzonych przez niego ludziach, iż myśli, że nie mają oni mózgów? Przecież, gdyby podsłuchani panowie politycy nie gadali tyle, zwłaszcza o rzeczach mogących ich skompromitować, nikt by ich nie nagrywał, bo i po co? Taśmy by było szkoda. Ale widać stare przysłowie mówi prawdę: z jakim przestajesz, takim się stajesz. Zbyt bliski sojusz z USA doprowadził do amerykańskiego traktowania obywateli, a ten cechuje się odmawianiem tymże zdolności samodzielnego myślenia.
Wniosek:
Pan Tusk jest zdania, że przyszło mu rządzić krajem zamieszkanym przez trzydzieści milionów ćwierćinteligentów, i jeszcze kilka milionów imbecyli, którzy każde jego pierdnięcie będą traktować, jak objawienie.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

januszek
Posty: 701
Rejestracja: 17 mar 2014, 16:53

Re: Państwo prawa?

#9 Post autor: januszek » 27 cze 2014, 13:27

skaranie boskie pisze:"Wprost" upubliczniło nagrania z nielegalnego podsłuchu wysokich urzędników naszego państwa.
I co na to władza i jej służby?
Walą do redakcji po oryginały nagrań i źródło.
a propos:
mąż wraca do domu i widzi zapłakaną i pakującą manatki żonę.
- co robisz?
- zdradziłeś mnie! własnie przysłali zdjęcia!
- spokojnie kochanie , teraz najważniejsze to znaleźć tego łajdaka który je zrobił i chce w ten brutalny sposób rozwalić nasze małżeństwo!!!!

Janek

Re: Państwo prawa?

#10 Post autor: Janek » 18 lis 2014, 16:18

KIedyś tak było , tak jest teraz i tak będzie zawsze , :(( :(( :(( hej

ODPOWIEDZ

Wróć do „MOIM SKROMNYM ZDANIEM”