Psychomanipulacja

Uwaga! Tu wchodzisz na własne ryzyko i odpowiedzialność.
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
litek
Posty: 497
Rejestracja: 10 paź 2013, 15:52

Psychomanipulacja

#1 Post autor: litek » 10 paź 2017, 10:26

Często mi się wmawia że nie myślę samodzielnie, ponieważ jestem poddany procesie psychomanipulacji . ETPC rozpatrywał wiele spraw związanych z SJ, nie znalazł żadnych dowodów potwierdzających zarzut psychomanipulacji.

Zaskakujący jest dla Trybunału fakt, że rosyjskie sądy nie podały nazwiska choćby jednej osoby, której wolność sumienia rzekomo została naruszona przez wykorzystanie takich technik
Niestety niektórzy z uporem ,,maniaka '' powtarzają że nie potrafię już samodzielnie myśleć. Okazuje się, że jest na odwrót. Podam przykłady. Ludzie na stanowiskach, lekarze, nauczyciele, naukowcy , dziennikarze, artyści, pisarze, poeci itd palą papierosy. Są zniewoleni i zmanipulowani . Jak to racjonalnie wytłumaczyć ? Nie zdają sobie sprawy ze wyniszczają swój organizm ? Wygląda że nie potrafią samodzielnie myśleć -ponieważ nałóg im w tym przeszkadza. Nie są w stanie wyzwolić się z tego narkotyku. Tak jest ze wszystkim, upijaniem się, obżarstwem, hazardem, rozpustą itd. Gdyby takie jednostki myślały samodzielnie , nie byłyby niewolnikami destrukcyjnych przyzwyczajeń i nałogów. Reklama, moda, chęć przypodobania się innym i głupota zadecydowały o ich zachowaniach, przyzwyczajeniach i nałogach.
Albo wulgarna mowa, którą używają ludzie od chłopa do prezydenta . Gdyby ludzie używający takiej prymitywnej mowy myśleli samodzielnie, nie zniżaliby się do zerowego poziomu. Klną bez zastanowienia bo inni to czynią, chcą uchodzić za swojskich czy ,,twardzieli '', poddani są psychomanipulacji społecznej.

Inny temat to wiara w Boga. Ewolucja obecnie uchodzi za modną teorię wśród współczesnych intelektualistów, dlatego wmawia się ludziom że jest faktem. Większość nie myśli samodzielnie, ponieważ szkoły i uniwersytety ,,piorą mózgi'' wmawiając że tylko człowiek niewyedukowany i zacofany wierzy w bajeczkę o stwarzaniu. Jeżeli pan profesor to powie, to studenci wpatrzeni w niego jak w boga wierzą mu na słowo. W ten sposób stosuje się masowo technikę psychomanipulacji.

Awatar użytkownika
litek
Posty: 497
Rejestracja: 10 paź 2013, 15:52

Psychomanipulacja

#2 Post autor: litek » 10 paź 2017, 14:05

Ja myślę samodzielnie i rozumiem dlaczego jest głupotą palenie papierosów, upijanie się, przeklinanie, prowadzenie rozpustnego życia, przejadanie się, zajmowanie się hazardem, uprawianie ekstremalnych sportów, itd itp. Większość w mniejszym lub większym stopniu została zmanipulowana i stała się niewolnikiem tych zwyczajów i zachowań, narażając swoje zdrowie i innych na niebezpieczeństwo.

Mam świadomość że ówcześni intelektualiści i naukowcy różnej maści nie są bogami, ich możliwości i doświadczenie są ograniczone. Dlatego nie pokładam nadziei w ludziach, uważam że świadczyłoby to o braku rozsądku i naiwności.




Możliwości człowieka są ograniczone. Biblia donosi, że ludzie ani nie umieją, ani nie mają prawa samodzielnie się rządzić. Prorok Jeremiasz napisał: „Do męża, który idzie, nie należy nawet kierowanie swym krokiem” (Jeremiasza 10:23).
Tak jak ludzie nie zostali stworzeni do tego, by fruwać, tak też nie zostali stworzeni do tego, by z powodzeniem panować nad innymi. Na temat ograniczeń cechujących władzę historyk David Fromkin powiedział: „Rządy składają się z ludzi, dlatego są zawodne, a ich perspektywy niepewne. Dysponują jakimś zakresem władzy, ale w ograniczonym stopniu” (The Question of Government).
w.12 1.5.6

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

Psychomanipulacja

#3 Post autor: skaranie boskie » 10 paź 2017, 21:49

litek pisze:
10 paź 2017, 10:26
Nie są w stanie wyzwolić się z tego narkotyku
Podobnie, jak Ty ze swojego. Religia to też narkotyk, tylko o wiele groźniejszy od palenia tytoniu.
litek pisze:
10 paź 2017, 10:26
Większość nie myśli samodzielnie, ponieważ szkoły i uniwersytety ,,piorą mózgi''
Tu się zgadzam, bo w większości szkół uczy się... religii.
litek pisze:
10 paź 2017, 14:05
„Do męża, który idzie, nie należy nawet kierowanie swym krokiem”
Zapewne kieruje nim żona...
Gdyby Biblia nie wciskała takiego kitu pomiędzy - przyznam - rozsądnymi spostrzeżeniami, można by ją uznać za cenną wskazówkę. Niestety, jest jedynie zbiorem mitów i przekazywanych z ust do ust opowieści, które ktoś kiedyś spisał. Szkoda, że KRK zniszczył runiczne zapisy mitów słowiańskich, może w nich - zamiast w odległych nam kulturowo - znalazłbyś swoje proroctwa.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
nie
Posty: 1366
Rejestracja: 03 paź 2014, 14:07
Płeć:
Kontakt:

Psychomanipulacja

#4 Post autor: nie » 10 paź 2017, 23:29

No i cóżeś uczynił, litku?
Udowodniłeś postem tezę, którą zamierzałeś nim obalić.

A nawiasem mówiąc, to niewiele brakuje by uznać, że wszelka komunikacja ludzka jest psychomanipulacją. I brzmiałoby to całkiem sensownie, gdybyś od tej zasady nie żądał wyjątku dla Biblii i SJ.
Wróciliśmy do punktu wyjścia: Zgromadzona przez ludzkość wiedza naukowa, przekazywana na drodze edukacji to psychomanipulacja, zaś jedyną niepodważalną prawdą o wszystkim jest Biblia w interpretacji Świadków Jehowy.
Okres ważności moich postów kończy się w momencie ich opublikowania.

Awatar użytkownika
alchemik
Posty: 7009
Rejestracja: 18 wrz 2014, 17:46
Lokalizacja: Trójmiasto i przyległe światy

Psychomanipulacja

#5 Post autor: alchemik » 11 paź 2017, 0:38

Choćbyśmy nawet zaniechali grochu i dyjamentami rzucać wzięli w ścianę litą, to odbijać się będą, od tejże, nie rysując, albowiem chroni ją Księga, a jej karty twardsze są od symetrycznych kryształów węgla, a nawet najtwardszych głów, choć jedne i drugie stworzył Pan, dla symetrii i równowagi.
Ciekawe, kto stworzył Księgę?
A jeszcze ciekawsza jest siła jej psychomanipulacji.
Jak to dobrze, że jestem odporny na sugestie hipnotyczne i wszelkie inne.
Chyba podziękuję Bogu.
* * * * * * * * *
Jak być mądrym.. .?
Ukrywać swoją głupotę!

G.B. Shaw
Lub okazywać ją w niewielkich dawkach, kiedy się tego po tobie spodziewają.
J.E.S.

* * * * * * * * *
alchemik@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
litek
Posty: 497
Rejestracja: 10 paź 2013, 15:52

Psychomanipulacja

#6 Post autor: litek » 11 paź 2017, 8:31

skaranie boskie pisze:
10 paź 2017, 21:49
Podobnie, jak Ty ze swojego. Religia to też narkotyk, tylko o wiele groźniejszy od palenia tytoniu.
Mój ,,narkotyk '' uwolnił mnie z nałogu palenia.
skaranie boskie pisze:
10 paź 2017, 21:49
Gdyby Biblia nie wciskała takiego kitu pomiędzy - przyznam - rozsądnymi spostrzeżeniami, można by ją uznać za cenną wskazówkę. Niestety, jest jedynie zbiorem mitów i przekazywanych z ust do ust opowieści, które ktoś kiedyś spisał.
Tylko osoba nie posiadająca rzetelnej wiedzy tak się wypowie

Awatar użytkownika
litek
Posty: 497
Rejestracja: 10 paź 2013, 15:52

Psychomanipulacja

#7 Post autor: litek » 11 paź 2017, 8:38

alchemik pisze:
11 paź 2017, 0:38
Choćbyśmy nawet zaniechali grochu i dyjamentami rzucać wzięli w ścianę litą, to odbijać się będą, od tejże, nie rysując, albowiem chroni ją Księga, a jej karty twardsze są od symetrycznych kryształów węgla, a nawet najtwardszych głów, choć jedne i drugie stworzył Pan, dla symetrii i równowagi.
Ciekawe, kto stworzył Księgę?
A jeszcze ciekawsza jest siła jej psychomanipulacji.
Jak to dobrze, że jestem odporny na sugestie hipnotyczne i wszelkie inne.
Chyba podziękuję Bogu.
Podoba mi się ta poetyczna wypowiedź
Księgi ludzie nie stworzyli , tylko pod inspiracją Boga ją napisali.
Gdyby wszyscy ludzie poddali się jej ,,psychomanipulacji '', nie byłoby wojen, terroryzmu, rozpusty, zboczeń, pijaństwa, obżarstwa, przemocy, obłudy i oszustwa, materializmu itd
Dzisiaj zahipnotyzowani ludzie tkwią w niewoli tych patologi.

Awatar użytkownika
nie
Posty: 1366
Rejestracja: 03 paź 2014, 14:07
Płeć:
Kontakt:

Psychomanipulacja

#8 Post autor: nie » 11 paź 2017, 10:52

Trochę miłości biblijnego Jahwe:

♥ „Wytępisz wszystkie narody, które ci daje Pan, Bóg twój. Nie zlituje się twoje oko nad nimi, abyś nie służył ich bogom, gdyż stałoby się to sidłem dla ciebie.”
- Pwt 7:16

♥ „Tak mówi Pan Zastępów: Ukarzę Amaleka za to, co uczynił Izraelitom, jak stanął przeciw nim na drodze, gdy szli z Egiptu. 3 Dlatego teraz idź, pobijesz Amaleka i obłożysz klątwą wszystko, co jest jego własnością; nie lituj się nad nim, lecz zabijaj tak mężczyzn, jak i kobiety, młodzież i dzieci, woły i owce, wielbłądy i osły.”
- 1 Sm 15:2

♥ „I opustoszysz Samarię, albowiem zbuntowała się ona przeciwko jej Bogu: padną od miecza, ich niemowlęta roztrzaskasz na kęsy, a ich brzemienne kobiety rozerwiesz od łon po szyje.”
- Oz 13:16

♥ "Mieszkańców tego miasta wybijesz ostrzem miecza, a samo miasto razem ze zwierzętami obłożysz klątwą. 17 Cały swój łup zgromadzisz na środku placu i spalisz ogniem - miasto i cały łup jako ofiarę ku czci Pana, Boga twego. Zostanie ono wiecznym zwaliskiem, już go nie odbudujesz.”
- Pwt 13:15

♥ „Tylko w miastach należących do narodów, które ci daje Pan, twój Bóg, jako dziedzictwo, niczego nie zostawisz przy życiu.”
- Pwt 20:16

♥ „I na mocy klątwy przeznaczyli na [zabicie] ostrzem miecza wszystko, co było w mieście: mężczyzn i kobiety, młodzieńców i starców, woły, owce i osły.”
- Joz 6:21

♥ "W ten sposób Jozue podbił cały kraj: wzgórza i Negeb, Szefelę, i stoki górskie i wszystkich ich królów. Nie pozostawił nikogo przy życiu i obłożył klątwą wszystko, co żyło, jak rozkazał Pan, Bóg Izraela.”
- Joz 10:40

♥ Księga Powtórzonego Prawa (21:10-14):
"Jeśli wyruszysz na wojnę z wrogami, a wyda ich Pan, Bóg twój, w twoje ręce i weźmiesz jeńców, a ujrzysz między jeńcami kobietę o pięknym wyglądzie i pokochasz ją - możesz ją sobie wziąć za żonę i wprowadzić do swego domu. Ona ogoli swą głowę, obetnie paznokcie i zdejmie z siebie odzież branki. Zamieszkawszy w twym domu opłakiwać będzie swego ojca i matkę przez miesiąc. Potem pójdziesz do niej, zostaniesz jej mężem, a ona twoją żoną. Jeśli ci się przestanie podobać, odeślesz ją, gdzie zechce, nie sprzedasz jej za srebro ani nie obejdziesz się z nią jak z niewolnicą, ponieważ obcowałeś z nią wbrew jej woli."

♥ Księga Sędziów 5:30):
"Muszą zebrać łupy i przydzielić pojmaną kobietę - jedną lub dwie - dla każdego wojownika, szaty barwione jako łup dla Sisery, na szyję żony króla różnobarwne chusty".

♥ Księga Powtórzonego Prawa (22:28-29):
"Jeśli dziewica została zaślubiona mężowi, a spotkał ją inny jakiś mężczyzna w mieście i spał z nią, oboje wyprowadzicie do bramy miasta i kamienować ich będziecie, aż umrą: młodą kobietę za to, że nie krzyczała będąc w mieście, a tego mężczyznę za to, że zadał gwałt żonie bliźniego. Usuniesz zło spośród siebie."

♥ Instrukcja sprzedawania córek w niewolę (Księga Wyjścia 21:7-11):
"Jeśliby ktoś sprzedał swą córkę w niewolę jako niewolnicę, nie odejdzie ona, jak odchodzą niewolnicy. A jeśliby nie spodobała się panu, który przeznaczył ją dla siebie, niech pozwoli ją wykupić. Ale nie może jej sprzedać obcemu narodowi, gdyż byłoby to oszustwem wobec niej. Jeśli zaś przeznaczył ją dla syna, to niech uczyni z nią, jak prawo nakazuje obejść się z córkami. Jeśli zaś weźmie sobie inną, nie może tamtej odmawiać pożywienia, odzieży i wspólnego mieszkania. Jeśli nie spełni wobec niej tych trzech warunków, wówczas odejdzie ona wolna bez wykupu."

♥ Księga Powtórzonego Prawa 17:12:
–Człowiek, który pychą uniesiony nie usłucha kapłana ustanowionego tam, aby służyć Panu, Bogu twemu, czy też sędziego, zostanie ukarany śmiercią.

♥ Księga Wyjścia 22:19:
–Ktokolwiek by składał ofiary innym bogom, podlega zagładzie.

♥ 2 Księga Kronik 15:13:
--Będzie skazany na śmierć każdy, kto by - mały czy wielki, mężczyzna czy kobieta - nie szukał Pana, Boga Izraela.

♥ Księga Powtórzonego Prawa 13:13:
- Wybić całe miasto, jeżeli chociaż jeden jego mieszkaniec czci innego boga.

♥ Księga Powtórzonego Prawa 13:7-13 oraz 17:2-5:
- Zabijać członków innych religii.

♥ Księga Kapłańska 24:10-16:
- Zabijać bluźnierców.

♥ List św. Piotra do Rzymian 1:24-32:
- Niewierni i homoseksualiści powinni umrzeć

♥ "Kto nie maw nienawiści swojego ojca, matki, brata i siostry, nie może być moim uczniem" (Ewangelia Łukasza 14,26)

♥ "Jeśli się bić będą mężczyźni, mężczyzna i jego brat, i zbliży się żona jednego z nich i - chcąc wyrwać męża z rąk bijącego - wyciągnie rękę i chwyci go za części wstydliwe, odetniesz jej rękę, nie będzie twe oko miało litości."
Pwt 25, 11-12

♥ Kazanie na Górze (ew. Mateusza 5:18):
„Nie sądźcie, że przyszedłem znieść Prawo albo Proroków. Nie przyszedłem znieść, ale wypełnić. Zaprawdę. bowiem powiadam wam: Dopóki niebo i ziemia nie przeminą, ani jedna jota, ani jedna kreska nie zmieni się w Prawie, aż się wszystko spełni. Ktokolwiek więc zniósłby jedno z tych przykazań, choćby najmniejszych, i uczyłby tak ludzi, ten będzie najmniejszy w królestwie niebieskim. A kto je wypełnia i uczy wypełniać, ten będzie wielki w królestwie niebieskim.”

https://pl.wikipedia.org/wiki/Wojna_religijna
Okres ważności moich postów kończy się w momencie ich opublikowania.

Awatar użytkownika
alchemik
Posty: 7009
Rejestracja: 18 wrz 2014, 17:46
Lokalizacja: Trójmiasto i przyległe światy

Psychomanipulacja

#9 Post autor: alchemik » 11 paź 2017, 11:01

Ach, ta wolna wola.
Nawet Aniołowie jej nam zazdroszczą, bo tylko posłańcami woli Boskiej.
Niosący Światlo, oczywiście, nie gra fair.
Ale jak znam życie, to sam Pan wydzielił go na Adwersarza.
Jako Omnipotencja nie może zawierać w sobie tylko dobra i światła.
Dla maluczkich o małym rozumku urządził spektakl o strąceniu Anioła.
W tej chwili, oczywiście, interpretuję na swoj sposób mitologię judaistyczno-chrześcijańską.
Każdy Świadek Jehowy zamiera ze zgrozy.
* * * * * * * * *
Jak być mądrym.. .?
Ukrywać swoją głupotę!

G.B. Shaw
Lub okazywać ją w niewielkich dawkach, kiedy się tego po tobie spodziewają.
J.E.S.

* * * * * * * * *
alchemik@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
litek
Posty: 497
Rejestracja: 10 paź 2013, 15:52

Psychomanipulacja

#10 Post autor: litek » 11 paź 2017, 11:02

SJ nie mają problemu natury narodowościowej czy etnicznej

https://www.youtube.com/watch?v=aahp-VQ5am8

ODPOWIEDZ

Wróć do „MOIM SKROMNYM ZDANIEM”