Jeden i tylko jeden temat Litka

Uwaga! Tu wchodzisz na własne ryzyko i odpowiedzialność.
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Gorgiasz
Moderator
Posty: 1608
Rejestracja: 16 kwie 2015, 14:51

Jeden i tylko jeden temat Litka

#31 Post autor: Gorgiasz » 24 paź 2017, 13:24

Ex.12.12 Tej nocy przejdę przez Egipt, zabiję wszystko pierworodne w ziemi egipskiej od człowieka aż do bydła i odbędę sąd nad wszystkimi bogami Egiptu - Ja, Pan. 14. Dzień ten będzie dla was dniem pamiętnym i obchodzić go będziecie jako święto dla uczczenia Pana. Po wszystkie pokolenia - na zawsze w tym dniu świętować będziecie. 29. O północy Pan pozabijał wszystko pierworodne Egiptu: od pierworodnego syna faraona, który siedzi na swym tronie, aż do pierworodnego tego, który był zamknięty w więzieniu, a także wszelkie pierworodne z bydła.

Num.25.5-11 Rozkazał więc Mojżesz sędziom Izraela: Zabijajcie każdego z waszych ludzi, którzy się przyłączyli do Baal-Peora. I oto przybył jeden z Izraelitów i przyprowadził Madianitkę do swoich braci przed oczami Mojżesza i całego zgromadzenia Izraelitów, którzy lamentowali u wejścia do Namiotu Spotkania. Ujrzawszy to kapłan Pinchas, syn Eleazara, syna Aarona, chwycił w rękę włócznię, opuścił zgromadzenie, poszedł za Izraelitą do komory namiotu i przebił ich obydwoje, mężczyznę Izraelitę i kobietę - przez jej łono. I ustała plaga wśród Izraelitów. Zginęło ich wtedy dwadzieścia cztery tysiące. Mówił znowu Pan do Mojżesza: Pinchas, syn Eleazara, syna kapłana Aarona, odwrócił mój gniew od Izraelitów, gdyż zapłonął pośród nich zazdrością. Dlatego nie wytraciłem zupełnie Izraelitów w mojej zazdrości.

Num. 31-18 Rzekł Pan do Mojżesza: Pomścij Izraelitów na Madianitach. Potem zostaniesz przyłączony do twoich przodków. Rzekł więc Mojżesz do ludu: Przygotujcie spośród siebie mężów na wyprawę wojenną przeciw Madianitom; mają im wymierzyć pomstę Pana. Poślijcie na wyprawę wojenną po tysiącu ludzi z każdego pokolenia izraelskiego. I zostało wybranych po tysiącu z każdego pokolenia, czyli dwanaście tysięcy zdolnych do walki. Mojżesz posłał po tysiącu ludzi z każdego pokolenia na wojnę. Razem z nimi [ wysłał ] Pinchasa, syna kapłana Eleazara, i przedmioty święte oraz trąby sygnałowe. Według rozkazu, jaki otrzymał Mojżesz od Pana, wyruszyli przeciw Madianitom i pozabijali wszystkich mężczyzn. Zabili również królów madianickich. Oprócz tych, którzy zginęli [w walce]: Ewi, Rekem, Sur, Chur i Reba - razem pięciu królów madianickich. Mieczem zabili również Balaama, syna Beora. Następnie uprowadzili w niewolę kobiety i dzieci madianickie oraz zagarnęli jako łup wszystko ich bydło, stada i cały majątek. Spalili wszystkie miasta, które tamci zamieszkiwali, i wszystkie obozowiska namiotów. Zabrawszy następnie całą zdobycz, cały łup złożony z ludzi i zwierząt, przyprowadzili jeńców, zdobycz i łup do Mojżesza, kapłana Eleazara i całej społeczności Izraelitów, do obozu, który się znajdował na równinach Moabu, położonych nad Jordanem naprzeciw Jerycha. Mojżesz, kapłan Eleazar i wszyscy książęta społeczności wyszli z obozu naprzeciw nich. I rozgniewał się Mojżesz na dowódców wojska, na tysiączników i setników, którzy wracali z wyprawy wojennej. Rzekł do nich: Jakże mogliście zostawić przy życiu wszystkie kobiety? One to za radą Balaama spowodowały, że Izraelici ze względu na Peora dopuścili się niewierności wobec Pana. Sprowadziło to plagę na społeczność Pana. Zabijecie więc spośród dzieci wszystkich chłopców, a spośród kobiet te, które już obcowały z mężczyzną. Jedynie wszystkie dziewczęta, które jeszcze nie obcowały z mężczyzną, zostawicie dla siebie przy życiu.

Joz.11.10-15 W tym samym czasie Jozue cofnął się i zdobył Chasor, a króla jego zabił mieczem; Chasor było niegdyś stolicą wszystkich tych królestw. Ostrzem miecza pobili wszystko co żywe, obłożywszy klątwą. Nie pozostawiono żadnej żywej duszy, a Chasor spalono. Wszystkie miasta tych królów i samych ich królów zwyciężył Jozue i zdobył ostrzem miecza, obłożywszy ich klątwą, jak rozkazał Mojżesz, sługa Pana. Wszystkie jednak miasta, położone na wzgórzach, nie zostały przez Izraelitów spalone, z wyjątkiem Chasoru, spalonego przez Jozuego. Całą zdobycz tych miast i bydło podzielili Izraelici pomiędzy siebie, lecz wszystkich ludzi zgładzili ostrzem miecza doszczętnie, nie zostawiając żadnej żywej duszy. To, co Pan rozkazał słudze swemu Mojżeszowi, a Mojżesz rozkazał Jozuemu, Jozue wykonał, niczego nie zaniedbując z tego wszystkiego, co rozkazał Pan Mojżeszowi.

1Sam1-3 Potem rzekł Samuel do Saula: To mnie posłał Pan, aby cię namaścić na króla nad swoim ludem, nad Izraelem. Posłuchaj więc teraz słów Pana. Tak mówi Pan Zastępów: Ukarzę Amaleka za to, co uczynił Izraelitom, jak stanął przeciw nim na drodze, gdy szli z Egiptu. Dlatego teraz idź, pobijesz Amaleka i obłożysz klątwą wszystko, co jest jego własnością; nie lituj się nad nim, lecz zabijaj tak mężczyzn, jak i kobiety, młodzież i dzieci, woły i owce, wielbłądy i osły.


/Powyższe cytaty - Biblia Tysiąclecia Wyd.IV/
nie wyrosłeś z tych głupot ?
Przekaz Biblii nazywasz głupotą? Nieładnie. Ale to oczywiście Twoja sprawa.

Awatar użytkownika
litek
Posty: 497
Rejestracja: 10 paź 2013, 15:52

Jeden i tylko jeden temat Litka

#32 Post autor: litek » 24 paź 2017, 13:58

Oczywiście że Bóg nie tolerował i nie toleruje bałwochwalców i uprawiających nierząd

Izraelici pod wodzą Mojżesza wywarli pomstę Jehowy na Midianitach za podstępne nakłonienie Izraela do kultu Baala z Peor.

Kananejczycy urządzali wyuzdane orgie, związane z ich religią. To wyjaśnia, dlaczego uwikłanie się Izraelitów w kult Baala z Peor doprowadziło do uprawiania nierządu z córkami Moabu (Liczb 25:1-3).

Amalekici jako ‛pierwsi z narodów’ bez powodu zaatakowali Izraelitów, gdy ci po wyjściu z Egiptu obozowali w Refidim, niedaleko góry Synaj. Jehowa postanowił, że za karę zostaną całkowicie wytraceni (Lb 24:20; Wj 17:8-16; Pwt 25:17-19). Rok później Amalekici pokonali Izraelitów, którzy próbowali wejść do Ziemi Obiecanej wbrew woli Jehowy (Lb 14:41-45). W okresie sędziów ci wrogowie narodu izraelskiego dwukrotnie brali udział w napaściach na jego ziemie. Pierwszy raz uczynili to za panowania Eglona, króla Moabu (Sdz 3:12, 13). Później przez siedem lat pustoszyli ziemię izraelską razem z Midianitami i mieszkańcami Wschodu, aż zostali rozgromieni przez Gedeona i jego 300 wojowników (Sdz 6:1-3, 33; 7:12; 10:12).

it-1 64

Egipt ciemiężył Izraelitów jako niewolników a faraon kpił sobie z Mojżesza wysłannika Boga-Jehowy. Otrzymał słuszną nauczkę.
Ostatnio zmieniony 24 paź 2017, 14:10 przez litek, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
nie
Posty: 1366
Rejestracja: 03 paź 2014, 14:07
Płeć:
Kontakt:

Jeden i tylko jeden temat Litka

#33 Post autor: nie » 24 paź 2017, 14:06

Litek zaczyna ukazywać nam swoje przerażające oblicze, czyli moralność bazującą na Biblii.
Brak zdolności odróżniania dobra od zła, konsekwencje prania mózgu.

Allah Akbar.
Okres ważności moich postów kończy się w momencie ich opublikowania.

witka
Posty: 3121
Rejestracja: 28 wrz 2016, 12:02

Jeden i tylko jeden temat Litka

#34 Post autor: witka » 24 paź 2017, 14:12

Tać pisałem, że to akwizytor pewnego wydawnictwa z New Yorku po przepierce.
Nie bój się snów, dzielić się tobą nie będę. - Eka

Awatar użytkownika
litek
Posty: 497
Rejestracja: 10 paź 2013, 15:52

Jeden i tylko jeden temat Litka

#35 Post autor: litek » 24 paź 2017, 14:17

nie pisze:
24 paź 2017, 14:06
Litek zaczyna ukazywać nam swoje przerażające oblicze, czyli moralność bazującą na Biblii.
Brak zdolności odróżniania dobra od zła, konsekwencje prania mózgu.

Allah Akbar.
nie pisze:
24 paź 2017, 14:06
Litek zaczyna ukazywać nam swoje przerażające oblicze, czyli moralność bazującą na Biblii.
Brak zdolności odróżniania dobra od zła, konsekwencje prania mózgu.

Allah Akbar.
Przerażający to jest twój avatar, wydaje ci się że jest piękny. Ja bym się wstydził takie zombi upubliczniać :no: :no:

Jeżeli fascynujesz się horrorami , nie dziwię się że nie potrafisz już rozróżnić piękna od brzydoty, dobra od zła.

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

Jeden i tylko jeden temat Litka

#36 Post autor: skaranie boskie » 24 paź 2017, 18:26

Moim zdaniem awatar nie jest bardzo sympatyczny. Spójrz, Litku, w te oczy...
To jest maska o wyjątkowo ciepłym spojrzeniu.
Czy te oczy mogą kłamać? Chyba nie...
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
litek
Posty: 497
Rejestracja: 10 paź 2013, 15:52

Jeden i tylko jeden temat Litka

#37 Post autor: litek » 24 paź 2017, 18:44

skaranie boskie pisze:
24 paź 2017, 18:26
Moim zdaniem awatar nie jest bardzo sympatyczny. Spójrz, Litku, w te oczy...
To jest maska o wyjątkowo ciepłym spojrzeniu.
Czy te oczy mogą kłamać? Chyba nie...
Czy mogą kłamać ? :myśli:

Awatar użytkownika
litek
Posty: 497
Rejestracja: 10 paź 2013, 15:52

Jeden i tylko jeden temat Litka

#38 Post autor: litek » 26 paź 2017, 15:34


Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

Jeden i tylko jeden temat Litka

#39 Post autor: skaranie boskie » 26 paź 2017, 20:48

I Wy też robicie wodę z mózgów takim maluchom?
A już myślałem, że to tylko domena tych największych religii...
Obejrzałem. Cóż, impreza, jak każda. Katolicy robią spędy z papieżem, muzułmanie gnają do Mekki, każdy coś organizuje, bo bez tego typu przedstawień trudno o nowe duszyczki, a i te zwerbowane mogłyby zapomnieć, do kogo należą. Spektakularne jest to pławienie się w basenie. Ie uwierzysz, ale w identycznym zakończyły się moje pięćdziesiąte urodziny. też wszyscy się taplali w ubraniach i potem trzeba było zmieniać wodę, bo żadne filtry nie dały sobie z tym rady... Nikt tego nie sfilmował, a szkoda. Może byłoby więcej wejść, niż u Was. ;)
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
litek
Posty: 497
Rejestracja: 10 paź 2013, 15:52

Jeden i tylko jeden temat Litka

#40 Post autor: litek » 27 paź 2017, 8:31

skaranie boskie pisze:
26 paź 2017, 20:48
I Wy też robicie wodę z mózgów takim maluchom?
A już myślałem, że to tylko domena tych największych religii...
Obejrzałem. Cóż, impreza, jak każda. Katolicy robią spędy z papieżem, muzułmanie gnają do Mekki, każdy coś organizuje, bo bez tego typu przedstawień trudno o nowe duszyczki, a i te zwerbowane mogłyby zapomnieć, do kogo należą. Spektakularne jest to pławienie się w basenie. Ie uwierzysz, ale w identycznym zakończyły się moje pięćdziesiąte urodziny. też wszyscy się taplali w ubraniach i potem trzeba było zmieniać wodę, bo żadne filtry nie dały sobie z tym rady... Nikt tego nie sfilmował, a szkoda. Może byłoby więcej wejść, niż u Was. ;)
Mówisz z przekory albo nigdy nie byłeś na kongresie SJ. Nie chodzi o ,,przedstawienia '',spotykamy się tam ponieważ otrzymujemy wyborne rady i zachęty, które pomagają w unikaniu życiowych pułapek i rozwiązywaniu problemów życiowych . Mam przyjemność przebywać w gronie przyzwoicie ubranych i zachowujących się ludzi. Przez 3 dni kongresu nie słyszę wulgaryzmów i nie widzę pijanych ludzi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „MOIM SKROMNYM ZDANIEM”