I Wy możecie zostać pożarci od ogona! Uroburos ma już grubo ponad dwa lata.

Uwaga! Tu wchodzisz na własne ryzyko i odpowiedzialność.
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
alchemik
Posty: 7009
Rejestracja: 18 wrz 2014, 17:46
Lokalizacja: Trójmiasto i przyległe światy

I Wy możecie zostać pożarci od ogona! Uroburos ma już grubo ponad dwa lata.

#1 Post autor: alchemik » 30 lis 2017, 0:48

Drodzy użytkownicy!
Niekończący się wiersz ma już niemal dwa lata i trzy miesiące. Pierwszy wers został napisany szóstego sierpnia dwa tysiące piętnastego roku.
Długości w stopach nie mierzyłem, bo jak wiecie węże to gady beznogie.

Moim skromnym zdaniem powinniście dołączyć do grona poetów, którzy świetnie bawią się, przerzucając nawzajem improwizacjami.
Zwracam się głównie do poetów nowo przybyłych. Starych wyjadaczy ogonów i ogonków zachęcam do dalszego uczestnictwa w zabawie, która uczy wiele. Uczy czytania utworu poprzednika i odpowiadania zaimprowizowanym tekstem.

Zapraszam do niekończącego się wiersza. Węża, który połyka własny ogon, przez co odradza się wciąż młody.
Dziękuję dotychczasowym twórcom tego niewiarygodnego tworu.

Alchemik
* * * * * * * * *
Jak być mądrym.. .?
Ukrywać swoją głupotę!

G.B. Shaw
Lub okazywać ją w niewielkich dawkach, kiedy się tego po tobie spodziewają.
J.E.S.

* * * * * * * * *
alchemik@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

I Wy możecie zostać pożarci od ogona! Uroburos ma już grubo ponad dwa lata.

#2 Post autor: skaranie boskie » 30 lis 2017, 22:37

Popieram apel Alchemika.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „MOIM SKROMNYM ZDANIEM”