wraca nowe

Uwaga! Tu wchodzisz na własne ryzyko i odpowiedzialność.
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

wraca nowe

#1 Post autor: skaranie boskie » 04 gru 2017, 21:17

Nie wiem, czy działa od dziś, ale dziś ją dostrzegłem.
Cenzurę internetu.
Jeszcze wczoraj link: https://www.facebook.com/v/t42.1790-2/1 ... e=5A25231F kierował do przemówienia Janusza Palikota w Sejmie, które wygłosił na rok przed wygranymi przez PiS wyborami. Dziś sami możecie zobaczyć, co jest pod linkiem. A mądre to było i wyjątkowo przewidujące przemówienie. Oto jak wygląda demokracja i wolność słowa w Rzeczypospolitej Kaczyńskiej.
Jeśli kogoś interesuje treść przemówienia, niech sobie poszuka w stenogramach sejmowych. Zapewne mało komu się zechce, więc metoda chowania niechcianych faktów skuteczna nad wyraz... Brawo Wy! (Ostatnie kieruję do wyznawców religii kaczyńskiej)
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
nie
Posty: 1366
Rejestracja: 03 paź 2014, 14:07
Płeć:
Kontakt:

wraca nowe

#2 Post autor: nie » 04 gru 2017, 23:04

A skąd przypuszczenie, że za usunięcie strony odpowiada Cenzura Internetu?
Okres ważności moich postów kończy się w momencie ich opublikowania.

Awatar użytkownika
lczerwosz
Administrator
Posty: 6936
Rejestracja: 31 paź 2011, 22:51
Lokalizacja: Ursynów

wraca nowe

#3 Post autor: lczerwosz » 05 gru 2017, 0:32

Po pierwsze, ten pan P. za czasów, gdy posłował, nie mówił niczego rozsądnego ani w dobrej wierze. Więc nic się nie stało, że wycięli mu coś. A teraz już go na szczęście nie ma. Forget him. :)
Po drugie FB jest prywatną firmą i usuwa, co zechce. Usuwa i ręcznie i automatycznie, na podstawie analizy dokonywanej przez specjalne algorytmy z wykorzystaniem rozpoznawania słów i ich ciągów i to w wielu językach. Ma do tego algorytmy rozpoznawania twarzy, na razie tylko z przodu. Potrafi nawet na zdjęciach, gdzie jest wiele twarzy, rozpoznać kilka i wstawić nazwę właściciela (awatar lub nazwisko i imię, zależnie od tego, co podał właściciel konta). Algorytmy są bardzo cenne, gdyż stanowią o sile oprogramowania przeznaczonego w pryncypie do zwalczania terroryzmu, przemocy, seksizmu, faszyzmu, hitleryzmu i tak dalej. W praktyce prowadzi to do dość silnej cenzury, zazwyczaj cierpią na nie strony/konta prawicowe. Tak jest na całym świecie.
FB poszedł jednak na współpracę z niektórymi krajami, np. Chinami i cenzuruje tam treści wrogie rządowi, jaki by on nie był, jest post-rewolucyjny, ale na pewno nie demokratyczny. A u nas FB sprzyja lewactwu, kODowi i innej intelektualnej wszawicy. Więc nie narzekaj.

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

wraca nowe

#4 Post autor: skaranie boskie » 06 gru 2017, 0:15

lczerwosz pisze:
05 gru 2017, 0:32
Algorytmy są bardzo cenne, gdyż stanowią o sile oprogramowania przeznaczonego w pryncypie do zwalczania terroryzmu, przemocy, seksizmu, faszyzmu,(...)
Hmmm. Jakoś Kaczyńskiego nie zwalcza, a wręcz mu sprzyja...
lczerwosz pisze:
05 gru 2017, 0:32
A u nas FB sprzyja lewactwu, kODowi i innej intelektualnej wszawicy.
Jak to się ma do cytatu powyżej?
Co zaś się tyczy usuniętego filmiku, to chyba jednak autocenzura publikującego była, odnalazłem bowiem nagranie w innym miejscu. Może i Palikot czasami opowiadał dyrdymały, jednak te słowa - wypowiedziane w 2014 roku - okazały się prorocze.
https://www.facebook.com/10000161004347 ... 527662833/
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
refluks
Posty: 714
Rejestracja: 28 lut 2016, 11:49

wraca nowe

#5 Post autor: refluks » 06 gru 2017, 22:32

skaranie boskie pisze:
04 gru 2017, 21:17
Jeszcze wczoraj link: https://www.facebook.com/v/t42.1790-2/1 ... e=5A25231F kierował do przemówienia Janusza Palikota w Sejmie, które wygłosił na rok przed wygranymi przez PiS wyborami. Dziś sami możecie zobaczyć, co jest pod linkiem.
Klikłem i się pokazało:
"Kliknięty link mógł być uszkodzony lub strona mogła zostać usunięta."

Skaranie boskie ma rację.
Jak nic PiS majstrował przy tym.
Dwa dni temu oglądałem na jutjubie filmik o szczeniaku owczarka niemieckiego.
Przed chwiloma kilkoma próbowałem go obejrzeć - nie mogę znaleźć.
Słowo klucz - niemiecki.
PiS rządzi.
I wszystko jasne.

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

wraca nowe

#6 Post autor: skaranie boskie » 07 gru 2017, 23:50

Jak to miło, Refluksie, że się ze mną zgadzasz...
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „MOIM SKROMNYM ZDANIEM”