służ panu wiernie

Uwaga! Tu wchodzisz na własne ryzyko i odpowiedzialność.
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

służ panu wiernie

#1 Post autor: skaranie boskie » 08 gru 2017, 0:30

Tak mówi stare przysłowie - służ panu wiernie, a on ci pierdnie.
Tym razem stanę w obronie pani premier Szydło.
Wierna służka, niemal podnóżek Pana Prezesa. Twarz wyborów - przecież na gębę Kaczyńskiego to nawet Rydzyk by nie zagłosował... Kobiecina się podkładała przez dwa lata, firmowała każdą bzdurę, którą wymyślił sobie Pan Prezes, jeździła na szczyty Unii i świeciła oczami. I co?
Ano nic. Stały fragment gry - spieprzaj dziadu! A właściwie babo.
Może pamiętacie, jak za poprzedniego PiS-u premierował pan Kazio Marcinkiewicz? Po jakimś czasie zyskał popularność o wiele przewyższającą tę, jaką miało Słoneczko Żoliborza i musiał odejść. Dziś historia się powtarza. Panią Szydło upokorzono, żeby nie rzec - sponiewierano jedynie w imię lepszego samopoczucia Jarosława Kaczyńskiego.
Oczywiście jest jeszcze drugie dno tej wymiany na genialne dziecko starego Kornela. Kaczyński liczy na przeciągnięcie części elektoratu platformy i nowoczesnej, mianując premierem byłego doradcę Tuska, faceta ze sfery bankowo-biznesowej, stosunkowo niedawny narybek PiS-u. Naturalnie pan Mateusz też niebawem pójdzie w odstawkę, bo ma spore szanse w sondażach wyprzedzić Genialnego Stratega. Kto będzie po nim? Nie wiem, kto będzie, ale wiem, kto nie będzie. Na pewno na afisz nie wciśnie się pan Jarosław, nauczony smutnym doświadczeniem sprzed dziesięciu lat.
Na koniec pytanie - jak myślicie, kto powinien z tego całego zamieszania wyciągnąć daleko idące wnioski?
Nie wiecie? Poruszajcie trochę główkami, proszę...
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

witka
Posty: 3121
Rejestracja: 28 wrz 2016, 12:02

służ panu wiernie

#2 Post autor: witka » 08 gru 2017, 9:14

Chyba bardzo zabolało jak bodaj najlepszy po 1989 roku premier odszedła nieusrana, niubabrana mimo tylu zapędów szczekajmordów, również zagranicznego lewactwa - kolejnego miotu po rewolucji pażdzienikowej.
To taki majstersztyk - pozostaje w odwodzie.
Oczywiście nikt myślący gabinetu cieni nie bierze pod uwagę, pomimo odruchów fizjologicznych wskazujących jednak na jakąś formę istnienia.
Bronmus 45, Radosław Sikorski, że o mniej znaczących płaczkach nie wspomnę, pozostają również - każdy na swój sposób - pogrążeni w bulu.

Nawet nie wiesz jak poprawiłeś mój humor.

P,S o 11.00 pod Sejmem mają protestować rolnicy przeciwko durnej ustawie o hodowli zwierząt futerkowych.
Nie pomyl demonstracji.
Nie bój się snów, dzielić się tobą nie będę. - Eka

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

służ panu wiernie

#3 Post autor: skaranie boskie » 08 gru 2017, 12:53

Mylisz się, Witko, pisząc, że
witka pisze:
08 gru 2017, 9:14
odszedła nieusrana, niubabrana mimo (...)
Odchodzi w niesławie, jako premier firmujący pierwszy w pokomunistycznej historii zamach na Konstytucję RP. Niestety udany. Mam cichą nadzieję dożyć czasów, kiedy w historii zajmie należne jej miejsce w panteonie wybitnych mężów (tu akurat żon) stanu, obok Moczara, Gomółki, Rydza-Śmigłego, Dmowskiego, Niewiadomskiego i tym podobnych wybitnych postaci. Jej premierowanie to pasmo porażek na arenie międzynarodowej, ewidentna faszyzacja Polski i zwyrodnienie stawów kolanowych Pana Prezesa (zapewne wynik wstawania z kolan). Niemniej jest mi jej szkoda. Nie szkoda, że odeszła, bo to powinna zrobić zanim została premierem, szkoda natomiast, że tak paskudnie ją Największy Geniusz Polityczny Współczesnej Europy potraktował. To, że ją usunął z powodu nadmiernego wzrostu poparcia wśród ichnych wyborców, to drobiazg. To, że ją przez kilka tygodni upokarzał, to zwyczajne skurwysyństwo. Za to, że się kobieta zeszmaciła dla niego, przez kilka tygodni pozwalał, by wszyscy w rządzącym obozie traktowali ją, jak wycieraczkę do ubabranych w osranej słomie butów, za to, że ośmieszała się przed światem w jego imieniu, za to, że tylko jej zawdzięcza wygraną w wyborach. Dotąd myślałem, że tylko zwykły chuj do szczania może tak traktować swoich najwierniejszych poddanych. Nigdy nie przyszło mi do głowy, że będę się narażał na sankcje ze strony miłościwie nam panujących w obronie ich człowieka. Widać niezbadane są wyroki... prezesa.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

witka
Posty: 3121
Rejestracja: 28 wrz 2016, 12:02

służ panu wiernie

#4 Post autor: witka » 08 gru 2017, 13:09

To konstytucja jest postkomunistyczna.
O czym wolisz nie zauważyć.
Ale skoro w końcówce wchodzisz na poziom niższy od tweetów Sikorskiego /swoją drogą bronmus 45 jakby łagodniejszy z wiekiem, ot pisze , bo pisze bez przekonania/- włączam TVP Onfo żeby popatrzeć jak się w Sejmie flekuje totalsów.
Alleluja und nach Form.
Nie bój się snów, dzielić się tobą nie będę. - Eka

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

służ panu wiernie

#5 Post autor: skaranie boskie » 08 gru 2017, 13:21

Totalsów?
Totalna, a nawet totalitarna to jest obecna władza.
Konstytucja rzeczywiście jest pokomunistyczna. z naciskiem na "po".
Komunistyczną obaliliśmy. Jak widać po to tylko, by nową, popartą w referendum przez faktyczną większość (nie jego 17%), jakiś staruch z Żoliborza nią sobie wycierał osraną dupę.
Ale cieszcie się, tyle wszego. A wasz idol i tak będzie kiedyś siedział w pierdlu. Obiecuję, że poświęcę resztę życia, by mu w tym dopomóc. A zanim posadzą jego, kraty powinni powąchać jego wiernopoddańczy zausznicy. Ku przestrodze, że by już nikt i nigdy nie dał się uwieść podobnemu "zbawcy".
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

służ panu wiernie

#6 Post autor: skaranie boskie » 08 gru 2017, 13:24

witka pisze:
08 gru 2017, 13:09
O czym wolisz nie zauważyć.
Mówi się "czego wolisz nie zauważać"...
Czyż by to był jakiś nowy trend? Dobra zmiana w gramatyce i ortografii?
Czytając ostatnie posty zwolenników kaczystowskiego reżimu i linki do podobnych, wciąż dostrzegam poważne odstępstwa od obowiązujących zasad. Nuże, dobra zmiano, zajmij się teraz językiem polskim! Już pora go zrepolonizować. Sprowadzić - wzorem wszelkich instytucji państwa - do rynsztoka, ulubionego miejsca twoich wyznawców.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

witka
Posty: 3121
Rejestracja: 28 wrz 2016, 12:02

służ panu wiernie

#7 Post autor: witka » 08 gru 2017, 14:12

Komuna to dopiera jest obalana.
Ale tego co narobiła rewolucja październikowa nie da dię odwrócić, zwłaszcza w głowach.
Myślę, że wiem iż razem z TW Bolek nie stanowilibyście ostatnie takie duo płaczek.
Zyczę udanej misji przynajmiej na planecie Wenus, bo jako oskarzyciel - to raczej przed albo zamiast posiłkowy.
Nie bój się snów, dzielić się tobą nie będę. - Eka

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

służ panu wiernie

#8 Post autor: skaranie boskie » 08 gru 2017, 14:31

witka pisze:
08 gru 2017, 14:12
Komuna to dopiera jest obalana.
Mylisz się. Komuna właśnie powraca. W najgorszym, stalinowsko-moczarowskim wydaniu.
Trzeba byś albo ślepym, albo głupim, żeby tego nie widzieć. W twoim przypadku stawiam na problem ze wzrokiem, bo o brak rozumu nie śmiem Cię posądzać.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
refluks
Posty: 714
Rejestracja: 28 lut 2016, 11:49

służ panu wiernie

#9 Post autor: refluks » 08 gru 2017, 15:11

skaranie boskie pisze:
08 gru 2017, 13:21
poświęcę resztę życia
A ja tylko kwadrans, aby z takiego matołka wycisnąć siódme poty, a jak jest matołek leniwy, to posadzić w ciurmie, tyle mi zajmie napisanie zawiadomienia do administratora forum, na którym spoczywa prawny obowiązek usuwania z forum treści przestępczych i tyle samo zawiadomienie do prokuratora o możliwości popełnienia przestępstwa w związku z takimi oto przestępczymi treściami publicznymi.
skaranie boskie pisze:
08 gru 2017, 13:21
osraną dupę
psychopacie
I właśnie, zawiadamiam ciebie, jako administratora forum i albo będziesz chudzinko, jak gruby spocony ze strachu Urban u siebie dwa dni temu w trymiga czyścił swoje forum z postów wskazanych mu paluchem przez miłośnika PiS-u, które w sposób przestępczy uwłaczały Kaczyńskiemu, albo prokurator i ciurma, matołku. Znaj chamie Pańską łaskę, daję ci 48 godzin na usunięcie swojej przestępczej działalności, a potem, to już tylko wióry będą leciały.

Awatar użytkownika
nie
Posty: 1366
Rejestracja: 03 paź 2014, 14:07
Płeć:
Kontakt:

służ panu wiernie

#10 Post autor: nie » 08 gru 2017, 15:32

*

Skaranie boskie, za wulgarne zachowanie nie przystające do portalu literackiego oraz obrażanie osób publicznych udzielam ci pierwszego ostrzeżenia i wzywam do zaprzestania takich zachowań.

*
refluks pisze:
08 gru 2017, 15:11
skaranie boskie pisze:
08 gru 2017, 13:21
poświęcę resztę życia
A ja tylko kwadrans, aby z takiego matołka wycisnąć siódme poty, a jak jest matołek leniwy, to posadzić w ciurmie, tyle mi zajmie napisanie zawiadomienia do administratora forum, na którym spoczywa prawny obowiązek usuwania z forum treści przestępczych i tyle samo zawiadomienie do prokuratora o możliwości popełnienia przestępstwa w związku z takimi oto przestępczymi treściami publicznymi.
skaranie boskie pisze:
08 gru 2017, 13:21
osraną dupę
psychopacie
I właśnie, zawiadamiam ciebie, jako administratora forum i albo będziesz chudzinko, jak gruby spocony ze strachu Urban u siebie dwa dni temu w trymiga czyścił swoje forum z postów wskazanych mu paluchem przez miłośnika PiS-u, które w sposób przestępczy uwłaczały Kaczyńskiemu, albo prokurator i ciurma, matołku. Znaj chamie Pańską łaskę, daję ci 48 godzin na usunięcie swojej przestępczej działalności, a potem, to już tylko wióry będą leciały.
Refluksie, za powyższy rynsztok, jako że byłeś już wielokrotnie ostrzegany i banowany za antyspołeczne zachowania, blokuję twoje konto i wnoszę o co najmniej półroczny ban.
Okres ważności moich postów kończy się w momencie ich opublikowania.

ODPOWIEDZ

Wróć do „MOIM SKROMNYM ZDANIEM”