służ panu wiernie

Uwaga! Tu wchodzisz na własne ryzyko i odpowiedzialność.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
lczerwosz
Administrator
Posty: 6936
Rejestracja: 31 paź 2011, 22:51
Lokalizacja: Ursynów

służ panu wiernie

#11 Post autor: lczerwosz » 08 gru 2017, 15:48

Spoko, spoko.
skaranie boskie pisze:
08 gru 2017, 14:31
Komuna właśnie powraca.
Dlaczego popieram PiS? Z powodu jego stosunku do własności środków produkcji. Z powodów sobie niewiadomych urodziłem się w rodzinie pracowników najemnych. A nie właścicieli środków produkcji, nawet rolnych, czyli ziemskich. To powoduje, że jestem robotnikiem, tyle że wykwalifikowanym. Co nie zmienia mojej relacji do tychże środków. Zatem robotnicy, jako klasa społeczna i zatem klasa polityczna, jeżeli klasa uzyska świadomość polityczną, a uzyskała w roku 56 i 70, i 80, powinni być przy władzy. Ta relacja to upaństwowienie środków produkcji i sprawiedliwy podział zysków. Lewicowe poglądy tak, lewackość pomieszana z interesami wielkiego kapitału bez narodowości - nie. I już. Nie musiałem, jak widzisz, sięgać do spuścizny chrześcijańskiej, choć nauki Jezusa Chrystusa są bliskie idei socjalizmu. A tyle przekonywań wolnorynkowców, którzy zakładali coraz to nowe partie nieprawicowe, o wyższości własności prywatnej nas państwową, czy społeczną w zakresie lepszego dbania o mienie, zarządzania tym mieniem. Natomiast zwracam uwagę, że mieszkanie na Żoliborzu to nie pałac przy ulicy Polanki 54. A to ma znaczenie większe niż myślisz.
Nieprawicowe, więc jakie. To poważny problem, dla kogo pracują, kto im płaci. Bo za co - to widać. Na co liczysz Ty sam.

Awatar użytkownika
alchemik
Posty: 7009
Rejestracja: 18 wrz 2014, 17:46
Lokalizacja: Trójmiasto i przyległe światy

służ panu wiernie

#12 Post autor: alchemik » 08 gru 2017, 16:10

Dlaczego nie popieram PiSu?
Nie wiem dokładnie. Mówiłem wszak, że jestem apolityczny.
To zwierzęca intuicja.
Urodziłem się w totalitaryźmie. W okresie jego najsilniejszej odsłony Polski powojennej.
Próbował przerobić mnie na serdelkę, kiedy dojrzewałem, podobną toczka w toczkę do innych serdelek, do skonsumowania.
Mój instynkt dokładnie wyczuwa symptomy totalitarystyczne.
A ja nie mam ochoty być konsumowany przez nikogo więcej, niż upodobaną sobie w miłości.
I wolę jednak pisać liryki, erotyki, niż tzw. poezję zaangażowaną.

Spójrzcie może na profil całkiem dobrego poety, który się zeszmacił.
I wcale nie przez alkoholizm.
Ten mógłbym uznać nawet za konsekwencje robienia z siebie szmaty.
Tu akurat mam na myśli Władysława Broniewskiego.
Ale mógłbym wymienić paru innych, którzy swój talent przerobili na papier do podcierania innych dup niż własne.
Wolę być egocentrykiem.
* * * * * * * * *
Jak być mądrym.. .?
Ukrywać swoją głupotę!

G.B. Shaw
Lub okazywać ją w niewielkich dawkach, kiedy się tego po tobie spodziewają.
J.E.S.

* * * * * * * * *
alchemik@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

służ panu wiernie

#13 Post autor: skaranie boskie » 08 gru 2017, 16:13

Niepotrzebnie się unosisz, Nie.
Sam odpowiadam za swoje słowa i chętnie zostanę pierwszym więźniem politycznym IV RP.
Nawet nie wiesz, jak mi refluks może w tym pomóc.
Kaczyński nie będzie rządził wiecznie, a mnie się przyda na starość odszkodowanie za niesłuszne więzienie.
Refluks, którego jutro usunę z portalu za zupełnie inne wykroczenie, o którym przeczytasz na czacie.
Usunę go jutro, żeby zdążył przeczytać, za co wylatuje. Tymczasem odblokuję jego konto, żeby się mógł dalej pogrążać.
Poza tym obaj czytacie nieuważnie. Nie napisałem, że ulubieniec Refluksa, niejaki pan zwykły poseł Kaczyński jest psychopatą. W tej chwili to ja kopiuję wpis Refluksa i zastanawiam się, czy nie oskarżyć go prywatnie o przypisanie mi słów, jakich nie użyłem.
Kij prokuratorski ma dwa końce, a - pomimo zawłaszczenia sądów w RP przez Ziobrę i spółkę, wciąż jeszcze mamy instancję odwoławczą w Strassburgu, gdzie aż tak jak Refluks PiS-u nie wielbią. A jeśli "demokratyczna" władza zamknie mi portal, to sama udowodni, że mam rację, "szkalując" ją gdzie popadnie.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

służ panu wiernie

#14 Post autor: skaranie boskie » 08 gru 2017, 16:22

Pozwól, Leszku, że użyję twoich słów: Pierdolicie, Hipolicie.
Prawica i społeczna własność środków produkcji to pomieszanie z poplątaniem. Chyba gdzieś się pogubiłeś.
Religia (poważny wspornik PiS to Radio Maryja) ma też tyle wspólnego ze społeczną własnością ile koński ogon ze strażą ogniową.
Poza tym wspomnianą społeczną własność już przerabialiśmy. Jeździłem wtedy tramwajem. Ty pewnie też. Teraz masz całkiem niezłe auto (widziałem) i co? Chcesz, żeby Ci je Kaczyński "zrepolonizował"? Rozbawiłeś mnie tym postem.
Epokę społecznej własności mamy, na szczęście, za sobą. Dziwi mnie jednak dlaczego jej apologeci (bo za takich uważam pisowców po przeczytaniu twojego postu) tak uparcie chcą zburzyć jego pomnik w centrum Warszawy. Czyżby się wstydzili swojego głównego klasyka?
Ty też się go wstydzisz, czy staniesz kiedyś w obronie pałacu?
alchemik pisze:
08 gru 2017, 16:10
Spójrzcie może na profil całkiem dobrego poety, który się zeszmacił (...) Władysława Broniewskiego.
Jak PiS całkiem "zdekomunizuje" Polskę, sam będziesz się szmacił, żeby cokolwiek opublikować, choćby w internecie, tylko bowiem licencjonowani wyznawcy religii smoleńskiej będą mieli prawo do pisania czegokolwiek.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

witka
Posty: 3121
Rejestracja: 28 wrz 2016, 12:02

służ panu wiernie

#15 Post autor: witka » 08 gru 2017, 16:35

Nie bój się snów, dzielić się tobą nie będę. - Eka

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

służ panu wiernie

#16 Post autor: skaranie boskie » 08 gru 2017, 16:51

Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
lczerwosz
Administrator
Posty: 6936
Rejestracja: 31 paź 2011, 22:51
Lokalizacja: Ursynów

służ panu wiernie

#17 Post autor: lczerwosz » 08 gru 2017, 19:08

skaranie boskie pisze:
08 gru 2017, 16:22
Prawica i społeczna własność środków produkcji to pomieszanie z poplątaniem.
A lewactwo i wielki kapitał? Umiesz wytłumaczyć ten związek.
skaranie boskie pisze:
08 gru 2017, 16:22
całkiem niezłe auto
To moja prywatna sprawa i nie widzę potrzeby rozważania tego publicznie. Niepotrzebnie się unosisz. Gorzej niż bicie Murzynów. Ale widać nie jest to dobry dzień na kontynuowanie tej dyskusji.
skaranie boskie pisze:
08 gru 2017, 16:22
wyznawcy religii smoleńskiej
Rozumiem, że jesteś wyznawcą pancernej brzozy. Ale to akurat nie ma nic do rzeczy, podobnie jak Pałac Kultury i Nauki imieniem Stalina. Akurat się mylisz, już gdzieś napisałem publicznie, że wystarczy zmienić mu imię, zapewne wiesz kogo mogę mieć na myśli. Był już Hitlerplatz w Warszawie. Skojarzenie wziąłem od Ciebie, robiłeś z uporem takie porównania. I akurat ten plac zmieniał imię wiele już razy.
skaranie boskie pisze:
08 gru 2017, 16:22
licencjonowani ... będą mieli prawo do pisania czegokolwiek
Nie martw się niepotrzebnie, włos Ci z głowy nie spadnie.
A ja, gdyby co, mogę mieć kłopoty.
Ale mam póki co nadzieję, że nie dożyję zmiany Dobrej Zmiany na złą.

Był kiedyś w Polityce rysunek Szymona Kobylińskiego: Dwóch gości płynęło łódką. Siedzą przodem do siebie. Ten co wiosłuje, mówi do tego, co steruje: "- Bardzie w lewo". Ten, co steruje pyta: " - Ale twoje lewo, czy moje lewo."
I tak bym wyjaśnił dziwne rzeczy przypadki. ;)

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

służ panu wiernie

#18 Post autor: skaranie boskie » 08 gru 2017, 19:45

lczerwosz pisze:
08 gru 2017, 19:08
A lewactwo i wielki kapitał? Umiesz wytłumaczyć ten związek.
Tak, jeśli Ty wytłumaczysz, co to jest lewactwo.
lczerwosz pisze:
08 gru 2017, 19:08
To moja prywatna sprawa i nie widzę potrzeby rozważania tego publicznie.
Przepraszam, użyłem tego argumentu jedynie w celu poglądowym. Moim zdaniem, jeśli PiS porządzi kilka lat i - w konsekwencji tych rządów - wyprowadzi nas z Unii, w krótkim czasie przesiądziemy się na furmanki. Albo na polskie samochody elektryczne na... pedały.
lczerwosz pisze:
08 gru 2017, 19:08
I tak bym wyjaśnił dziwne rzeczy przypadki
To mogę skwitować krótko: Tys prowda...
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
lczerwosz
Administrator
Posty: 6936
Rejestracja: 31 paź 2011, 22:51
Lokalizacja: Ursynów

służ panu wiernie

#19 Post autor: lczerwosz » 08 gru 2017, 20:06

skaranie boskie pisze:
08 gru 2017, 19:45
wyprowadzi nas z Unii
A czy udział w Unii jest bardziej korzystny dla Polski, czy dla samej Unii. Wiesz na pewno? Dobry tytuł tego wątku...

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

służ panu wiernie

#20 Post autor: skaranie boskie » 08 gru 2017, 21:00

Załóż taki wątek, a ja chętnie z Tobą podyskutuję na argumenty.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „MOIM SKROMNYM ZDANIEM”