Chrześcijańskie przesłanie

Nasz lokalny Hyde Park
Wiadomość
Autor
elka

Re: Chrześcijańskie przesłanie

#21 Post autor: elka » 18 lut 2017, 15:56

Powiem jak Wałęsa : nie chcem, ale muszem. ..
skaranie boskie pisze:Wybaczam Ci jednak, albowiem błądzisz nie z wlasnej winy
Jasne. Bładzę z winy Kaczyńskiego :cha:
skaranie boskie pisze:Tym razem sobie zdecydowanie wypraszam.
Wiem, że jestem w większości
To proszę sprawdzić ostatnie sondaże, [o ile Kaczyński w nich nie namieszał], ale Wyborcza, też podawała przewagę PIS-u, więc to musi być prawda. :cha:

Ty pewnie jeszcze i Kopacz uwierzyłeś, kiedy mówiła, jak to przekopywała na metr ziemię w Smoleńsku... :cha:

Jeżeli ktoś z Was myśli, że jestem w PIS-ie, to bardzo się myli, mam awersję do słowa ''partia'' z wiadomych powodów i nigdy do żadnej nie wstąpię.
Moja polemika ze Skaraniem wyszła można powiedzieć przypadkowo, kiedy to zaczęłam czytać o aferach PO. Teraz czytam o powiązaniach Komorowskiego z WSI, porażające fakty.
Przypuszczam, że Polska może przegrać, o ile przestępcy nie zaczną być zamykani, a jak wszyscy widzimy, nadal mają dostęp do środków masowego przekazu i ogłupiają ludzi. W Polsce może to być i jest dosyć trudne, bo pośrednio, albo bezpośrednio bierzemy udział w wydarzeniach, mamy dostęp do niezależnych tv, potrafimy czytać... no niestety, takie są realia.
Jednak w niemieckich mediach i niemieckiej prasie, jesteśmy postrzegani, jako dzicz, gorsza nawet od imigrantów, bo wybraliśmy rząd, który dba o polskie interesy, odkupuje polskie banki, polskie przedsiębiorstwa. Mało tego pokazuje wszystkie afery, do jakich dopuściło się PO, przez 8 lat rządzenia. Widzimy więc, jak nasz kraj sprzedawano po kawałku, widzimy niemiecką dominację w tym przedmiocie. Czy to ma się Niemcom podobać?
Za czasów PO, była zgoda na wszystko. Chcieli dać imigrantów, Kopacz otwierała ramiona...
Widzimy, kto tworzy KOD, kto ma interes w tym, żeby było jak w PRL...
Skaranie uważa, że większość Polaków jest za przywróceniem dawnego ładu. Obawiam się jednak, że to nigdy nie nastąpi, a już na pewno nie z tymi, skompromitowanymi politykami. Tu trzeba ''świeżej krwi'', nowych haseł. Nie da się wygrać z PIS-em, mając na ustach jedynie... Kaczyńskiego.

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

Re: Chrześcijańskie przesłanie

#22 Post autor: skaranie boskie » 18 lut 2017, 19:22

elka pisze:Tu trzeba ''świeżej krwi'', nowych haseł
Na hasła PiS nabrał elektorat. To prawda.
M. in. posiadaczy kredytów denominowanych we frankach szwajcarskich.
Dziś pan Prezes Polski spuścił ich na szczaw, tzn. wysłał do sądów, które powoli, acz skutecznie, opanowuje pan Inkwizytor Generalny Ziobro. Może Ty, Elko, nie wiesz, co to są franki szwajcarskie, ale grupa wyborców, którzy uwierzyli w cud jest dość spora. Skoro pan Prezes spuszcza ją w kanał, upewniam się, że już więcej wyborów w Polsce nie będzie. Chyba, że takie, jak w PRL.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

elka

Re: Chrześcijańskie przesłanie

#23 Post autor: elka » 18 lut 2017, 19:33

skaranie boskie pisze: Może Ty, Elko, nie wiesz, co to są franki szwajcarskie
Nie wiem, Kaczyński nic mi na ten temat nie powiedział... :cha:

Może trzeba zapytać Petru, o co chodzi z tymi frankami... skoro zamienił je na złotówki.
Słyszałam też, że Tusk też coś może o tym wiedzieć... :cha:
skaranie boskie pisze:więcej wyborów w Polsce nie będzie. Chyba, że takie, jak w PRL.
KOD o takie walczy jak w PRL, nawet piosenkę ułożyli i kazali skakać tym, którzy też tego chcą. Nie było ich dużo, ale wszyscy skakali... :)
Nawet się dziwiłam, że ubecja jeszcze taka skoczna, ale lata praktyki, zrobiła swoje. Na sznureczku u Rosjan jeszcze wyżej pewnie skakali... :myśli:

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

Re: Chrześcijańskie przesłanie

#24 Post autor: skaranie boskie » 19 lut 2017, 11:07

No i dalej nie mogę zrozumieć, jak to jest, że każdy obarcza przeciwników tymi samymi grzechami.
Jak dotąd to szliśmy (ostatnie ćwierć wieku, z krotkim wyjątkiem) w kierunku rzeczywistej demokracji. Odchodziliśmy coraz dalej od czasu Polski Ludowej. Władza w kraju decentralizowała się coraz bardziej, idealnie nam się udała reforma samorządowa. Gdy dziś przejechać przez Polskę widać naprawdę ogromne zmiany, to już jest cywilizowany i rozwinięty kraj.
Od roku rządzący robią wszystko, żeby ponownie calą władzę skupić w jednym ośrodku decyzyjnym. Już praktycznie ubezwłasnowolnili publiczne media, sądy i prokuraturę, teraz zabrali się za samorządy. To wszystko cofa nas w kierunku, z którego tak bardzo staraliśmy się uciec, ku rzeczywistości, z jaką walczyliśmy przez poprzednie pół wieku. Jeśli ktoś tego nie dostrzega, bo mu PiS przesłonił oczy pięcioma stówkami, to czym rózni się od konia, u którego klapki na oczach mają być wspomaganiem lejc w rękach woźnicy?
Zapewne padnie tu zarzut, że jestem przeciwny owym pięciu stowkom, albi ich komuś zazdroszczę. Nie, nie jestem przeciwny. Cały cywilizowany świat wspomaga demografię, robi to jednak zazwyczaj na miarę swoich możliwości. Poza tym to nie mnie, a rządowi zależy na przyroście naturalnym, niechby więc z własnych składek rozdawał, a nie ze ściąganych podatków. Zwłaszcza, że na ten cel wciąż wymyśla nowe, które uderzają również w moją kieszeń.
Teraz chcą coś grzebać przy służbie zdrowia. Chcą ją ponownie scentralizować i ubudżetowić. Co to może oznaczać? Kolejne podatki i jeszcze większą zapaść wspomnianej służby. padł rownież pomysł tworzenia jakichś związków przedsiębiorstw na wzór PRLowskich zjednoczeń, żeby za pieniądze przedsiębiorców pousadzać wygodnie tyłki coraz liczniejszej grupy niezadowolonych, którzy nie załapali się na stołki. Czy nie wygląda na zwrot ku niechlubnej przeszłości?
Ale Ela twierdzi, że to przeciwnicy walczą o PRL. Widać ma wiedzę z innych źródeł. Zapewne z Torunia, bo tam bije dziś "Serce Polski".
Naprawdę miał to być temat nieco prześmiewczy, ukazujący w krzywym zwierciadle stosunki panujące na dworze... sorry, w BORze. Wyszedł kolejny temat do wzajemnego przekonywania się o nieprzekonywalnym. Nie wiem, czy jest sens to ciągnąć. Założyłem nowy temat w MSZ, może tam ktoś napisze coś bardziej sensownego. Zapraszam.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

elka

Re: Chrześcijańskie przesłanie

#25 Post autor: elka » 19 lut 2017, 11:25

skaranie boskie pisze:Założyłem nowy temat w MSZ, może tam ktoś napisze coś bardziej sensownego
Dla Ciebie, tylko wtedy, czyjeś wypowiedzi są sensowne, kiedy zgadzają się z Twoimi poglądami, wszystkie inne są bezsensowne, czego nie odmówisz sobie wytknąć.

Więc po co w ogóle pisać? :myśli:

Głoś najlepiej swoje teorie w zamkniętych wątkach.

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

Re: Chrześcijańskie przesłanie

#26 Post autor: skaranie boskie » 19 lut 2017, 11:39

Zauważ, że napisałem bardziej sensownego, co automatycznie nie wyklucza sensowności w ogole, a jedynie ją spłyca.
Nie chce mi się już walczyć z wiatrakami.
Proponuję mały quiz związany z tematem, od którego zacząłem ten wątek.
Można go znaleźć klikając tutaj

A to mój wynik:
mój wynik.PNG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

Re: Chrześcijańskie przesłanie

#27 Post autor: skaranie boskie » 19 lut 2017, 11:40

Właściwie to zrobię z tego nowy temat w geach i zabawach.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

elka

Re: Chrześcijańskie przesłanie

#28 Post autor: elka » 19 lut 2017, 11:47

Brawo Skaranie. Jesteś wielki!

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

Re: Chrześcijańskie przesłanie

#29 Post autor: skaranie boskie » 19 lut 2017, 12:38

elka pisze:Brawo Skaranie. Jesteś wielki!
Elu, wpisz to w grach i zabawach.
Tutaj chyba pora zakończyć dyskusję.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
refluks
Posty: 714
Rejestracja: 28 lut 2016, 11:49

Re: Chrześcijańskie przesłanie

#30 Post autor: refluks » 19 lut 2017, 15:16

Ja jeszcze tylko dwa słowa, podsumowująco.
@Elka
Stanę w obronie Skarania boskiego. Nie przesadzę pisząc, że chyba każdy, kto zakłada wątek, w którym prezentuje swoje poglądy polityczne tworzy z niego tubę dla nich. I może w ich obronie używać tak argumentów merytorycznych i merytorycznie odnosić się do argumentów przeciwnika, albo deprecjonować oponenta, sugerując mu głupotę, choćby hipotetyczną, ale jednak, nazywać fakty propagandą i wmawiać nieodporność na taką, i wreszcie stosować erystykę. I ta może być finezyjna, albo gminna, którą uprawia na przykład Skaranie boskie.
Tak, jak napisałem kiedyś w innym wątku wy dwoje niewiele różnicie się w sposobie prowadzenia dyskusji.
I już na koniec. Ze sprawcy wypadku tworzy się bohatera, organizuje składkę na nowe auto.
A gdyby tę kolumnę pojazdów uprzywilejowanych tworzyły karetki? Czy Sebastian K. mógłby liczyć na wsparcie nie tylko poseła Budki, ale i całej opozycji totalnej i mecenas Pociej podjąłby się jego obrony? Odpowiedzcie sobie, państwo, sami na to pytanie.
Nie uważam, że licytuję w ciemno i za wysoko, ale myślę, że gdyby sprawca wypadku został uznany przez totalną opozycję za sprytnego i inteligentnego, występowałby już na konferencjach prasowych i wiecach KOD-u. Skaranie boskie napisał, że już wydano na Sebastiana K. wyrok, że winny. Totalna opozycja również wydała wyrok – niewinny.
Dziękuję za uwagę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „WSZYSTKIE CHWYTY DOZWOLONE”