Korytko refluksa

Nasz lokalny Hyde Park
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

Korytko refluksa

#21 Post autor: skaranie boskie » 02 gru 2017, 19:26

Tak sobie myślę, że to celowa prowokacja BBC.
Ma pokazać, jak to fajnie jest być dyskryminowanym z powodu inności.
Dotąd chyba nigdzie na świecie nie dyskryminowano nikogo z powodu białej skóry, czas spróbować, co "wybrana rasa", na to odpowie. Pierwsze głosy oburzenia już słychać.
Niezłe jaja, jak na mój gust.
A tak na marginesie... marginesów.
Niektórzy krzyczą, że Europa powinna być biała, albo bezludna, oraz, że chcą Boga.
No i jak to pogodzić? Ich Bóg, był przecież Żydem i to w dodatku tzw. "ciapatym". Przecież urodził się i umarł w Palestynie, a tam biała rasa to jedynie w roli kolonialisty, bądź okupanta się pojawiała. Ja bym tym wszystkim białym rasistom radził się nieco zagłębić w historię i geografię.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
refluks
Posty: 714
Rejestracja: 28 lut 2016, 11:49

Korytko refluksa

#22 Post autor: refluks » 02 gru 2017, 23:15

skaranie boskie pisze:
02 gru 2017, 19:26
Tak sobie myślę, że to celowa prowokacja BBC.
Może i tak być.
Jako i z tymi polskimi obozami zagłady, polskimi nazistami w tychże obozach i faszystowskimi marszami w Polsce też.
Tak.

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

Korytko refluksa

#23 Post autor: skaranie boskie » 03 gru 2017, 21:30

Co do tych ostatnich, to na pewno nie prowokacja. Faszystowski marsz w Warszawie się odbył i jeśli ktoś twierdzi, że go nie było, to zwyczajnie kłamie.
Co się tyczy polskich obozów zagłady, chyba nic o nich w ogłoszeniu nie było?
Typowy przykład retoryki pt. "a u was biją Murzynów". Ostatnio coraz częstszej w dyskusjach na naszym portalu.
Widać, zaczyna brakować argumentów ad rem.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
lczerwosz
Administrator
Posty: 6936
Rejestracja: 31 paź 2011, 22:51
Lokalizacja: Ursynów

Korytko refluksa

#24 Post autor: lczerwosz » 03 gru 2017, 21:52

skaranie boskie pisze:
03 gru 2017, 21:30
Faszystowski marsz w Warszawie się odbył i jeśli ktoś twierdzi, że go nie było, to zwyczajnie kłamie.
A ktoś inny kłamie, że był faszystowski. To kłamstwo nie jest zwykłe. Wpisuje się w oskarżenie Polaków, że to oni wymordowali Żydów, wzbogacili się na ich złotych zębach, zburzyli sobie Warszawę i dziesiątki miast. Przecież w Gliwicach rozpoczęli II Wojnę Światową. Zorganizowali Polskie Obozy a po wojnie wysiedlili Niemców. A teraz próbują po raz drugi dostać od nich Reparacje Wojenne. To są kłamstwa programowane.
Jest nikczemne nazywanie patriotów faszystami. To zlecenie tego samego sponsora/ów. A wykonawcom trzeba by chociaż ogolić głowy.
Ale zadam inne pytanie:
Czym różni się ustrój kaczystowski od faszyzmu. Rozumiem, że nie dostrzeżesz żadnej różnicy. Ale może ktoś Ci pomoże.

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

Korytko refluksa

#25 Post autor: skaranie boskie » 03 gru 2017, 22:34

lczerwosz pisze:
03 gru 2017, 21:52
Jest nikczemne nazywanie patriotów faszystami.
Leszku, z całym szacunkiem, mylisz pojęcia.
Ktoś, kto wrzeszczy, że Europa będzie biała, albo bezludna, kto zapowiada w Polsce holokaust wyznawców islamu i nawołuje do nienawiści na tle rasowym i religijnym jest faszystą. Jest nim, niezależnbie od uczuć, jakie żywi do swojego kraju. Idąc tropem twojego rozumowania, możnaby sądzić, że każdy, kto się w/w hasłom sprzeciwia, nie jest patriotą. Niestety, patriotyzm dzisiaj, to nie tylko śpiewanie piosenek o dupie Maryni, co to wiła wianki, ale również dbałość o kraj i to nie tylko w jego granicach, ale również, a może głównie, poza nimi.
lczerwosz pisze:
03 gru 2017, 21:52
mstwo nie jest zwykłe. Wpisuje się w oskarżenie Polaków, że to oni wymordowali Żydów, wzbogacili się na i
lczerwosz pisze:
03 gru 2017, 21:52
To kłamstwo nie jest zwykłe. Wpisuje się w oskarżenie Polaków, że to oni wymordowali Żydów, wzbogacili się na ich złotych zębach, zburzyli sobie Warszawę i dziesiątki miast
Manipulacja.
Bycie faszystą dziś nie oznacza, że dokonało się czegoś w przeszłości. Poza tym, określenie faszysta nie jest - czego zapewne wielu by chciało - na zawsze przypisane Niemcom. Oni się z tego wyleczyli. Oczywiście nie całkowicie, bo u nich też się ta zmora odradza. Mnie jednak bardziej interesuje moje podwórko. Jak na nim będę widział porządek, wtedy będę mógł krzyczeć, że na innych jest brudno.
lczerwosz pisze:
03 gru 2017, 21:52
A teraz próbują po raz drugi dostać od nich Reparacje Wojenne
Tu się zgadzam. Próbują. A właściwie to nie próbują, tylko udają, że probują, bo doskonbale wiedzą, że na to nie ma żadnej szansy. Ale jako chwyt propagandowy to działa, co widać w powyższym cytacie. Ładnie to ujął Robert Górski w "Uchu Prezesa".
lczerwosz pisze:
03 gru 2017, 21:52
Czym różni się ustrój kaczystowski od faszyzmu.
Na razie nie istnieje ustrój kaczystowski, ale chyba wiem, o co pytasz.
Masz rację. U nas nie ma obozów zagłady. Jeszcze nie ma. Mamy już za to bojówki podległe jednemu z bossów rządzącej większości, mamy dyktatora podejmującego osobiście większość, jeśli nie wszystkie, ważniejsze dla ustroju państwa decyzje.
Mamy podporządkowaną partii rządzącej instytucję, mającą w założeniu - niezależnie od politycznych nacisków - rozstrzygać o zgodności ustaw z Kostytucją. Mamy sądy powszechne podporządkowane jednemu człowiekowi - prokurator generalny decyduje o tym, który sędzia będzie rozstrzygał w konkretnej sprawie. Sztandarowym przykładem jest numer z Sądem Apelacyjnym w Krakowie z początku tygodnia.
Leszku, to są początki.
Teraz kolej na Sąd Najwyższy, który będzie rozstrzygał o ważności wyborów, które PiS - jak już ogłosił - chce zmanipulować (pisałem o tym jakieś dwa lata temu, dziś staje się faktem), zmieniając ordynację wyborczą tak, by faworyzowała tylko wielkie ugrupowania. Co tam faworyzowała. Ona wręcz uniemożliwi przejście przez wybory ruchów lokalnych, zapewniając większość w Sejmikach i Radach jadnej partii i wiadomo, o którą partię chodzi. Przeczytaj projekt, posłuchaj wypowiedzi samorządowców, może zrozumiesz, że świetlane rządy PiS wcale nie są takie jasne. Już kedyś pisałem, że Kaczyński raz zdobytej władzy nigdy nie odda. Chyba, że po przegranej wojnie. Z kimkolwiek ją rozpęta.
Faszyzm odwoływał się we wszystkim do narodu. Kaczyzm też. Stworzył Narodową Radę Mediów, Polską Fundację Narodową, mającą przydzielać fundusze organizacjom pozarządowym. Wiadomo, którym przyzna, a którym nie. Narodowych instytutów od wszlakich idiotyzmów namnożyło się za rządów PiS, jak (nomen omen) królików.
Jeśli chcesz więcej - rozglądaj się uważnie w koło. Podobieństw wciąż będzie przybywać. Gwarantuję.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
refluks
Posty: 714
Rejestracja: 28 lut 2016, 11:49

Korytko refluksa

#26 Post autor: refluks » 06 gru 2017, 20:37

@skaranie boskie (kompleksowo)

„Czemu w każdym towarzystwie musi znaleźć się jakiś Głupi Jasiu, który rozdziawia japę tylko po to, by rozwlekle zakomunikować, że nie ma nic do powiedzenia?” Satanisław
Ostatnio zmieniony 06 gru 2017, 21:04 przez refluks, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

Korytko refluksa

#28 Post autor: skaranie boskie » 06 gru 2017, 22:40

Podany przez Ciebie, Refluksie, link prowadzi na stronę niejakiego Klubu Inteligencji Polskiej (poza innymi tytułami). Nie wiem, na ile zasłużenie ów klub inteligencją się mieni, skoro już w nagłówku wrzuca byka ortograficznego, który mnie - głupiego Jasia, zaledwie ćwiercią inteligencji grzeszącego - do czytania reszty od progu zniechęca. Jeśli treść taka sama, jak pisownia, to gratuluję doboru kompanów.
Jak można wyczytać w tekście, w Szczytnie jest jedyna w Polsce szkoła kształcąca kadry policyjne, co nie przeszkadza mieszkańcom Słupska wstępować do innej, lokalnej. Widać słowo "jedyna" ma dla inteligencji wiele znaczeń.
Jest coś jeszcze, o czym uczeni Autorzy zapomnieli napisać.
Na Warmii, po drugiej wojnie światowej, pozostała bardzo liczna grupa Niemców. Mam propozycję, żeby stowarzyszeni w klubie inteligenci spróbowali wyciągnąć od nich reparacje wojenne, skoro rząd w Berlinie się przed nimi uchyla. W końcu każdy z nich ma jakichś krewnych w Reichu. Jak się wszyscy zrzucą, to może być całkiem niezła kasa. A jak z Warmiakami się uda, to mamy jeszcze mniejszość w opolskim...
Inteligenci wszystkich klubów - do dzieła!
A potem, za pozyskaną kasę kupią drewno (Szyszko postarał się o niską cenę) i zbudują urokliwe szubieniczki, na których zamieszczą ogłoszenia: Do wynajęcia dla kadetów pochodzenia ukraińskiego. Tanio i wygodnie.
Gdyby brakło im inwencji na potem, podpowiem, że na Kujawach na pewno żyją jeszcze potomkowie króla Popiela...
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
refluks
Posty: 714
Rejestracja: 28 lut 2016, 11:49

Korytko refluksa

#29 Post autor: refluks » 06 gru 2017, 23:37

Pretensje za byka to już do gajowego Maruchy.

Wszyscy, poza skaraniem boskim wiedzą o co chodzi, to dla niego wskazówka:
„Posted by Marucha w dniu 2014-11-14 (piątek)”

Co do reszty posta twego.

Polak, Niemiec i Rusek* poszli do sadu cuś sobie gwizdnąć, a tu ogrodnik, no to oni chodu. Niemiec się rozpychał i wytrącił Polakowi śliwki, a Polak mówi: "Nie pierdol, tylko zbieraj". No i oczywiście Ruskowi za karę wepchnęli dynię w dupę.

*tak ma być


ODPOWIEDZ

Wróć do „WSZYSTKIE CHWYTY DOZWOLONE”