Korytko refluksa

Nasz lokalny Hyde Park
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
lczerwosz
Administrator
Posty: 6936
Rejestracja: 31 paź 2011, 22:51
Lokalizacja: Ursynów

Korytko refluksa

#11 Post autor: lczerwosz » 18 sie 2017, 18:17

http://niezlomni.com/profesor-odwiedzil ... a-stalina/
Przepraszam, że się wpraszam nieproszony, ale może zainteresuje.

Awatar użytkownika
refluks
Posty: 714
Rejestracja: 28 lut 2016, 11:49

Korytko refluksa

#12 Post autor: refluks » 18 sie 2017, 20:10


W normalnym społeczeństwie wyszliby ludzie na ulice i zadali zasadnicze pytanie „Co to jest??”
Dziś aplauz socjaldemokracji.
A Lenin powiedział czym jest socjaldemokracja.
I to się nie zaczęło wczoraj.
Świata zachodniej cywilizacji już nie ma.
Jedyna nadzieja w Rosji.

Awatar użytkownika
lczerwosz
Administrator
Posty: 6936
Rejestracja: 31 paź 2011, 22:51
Lokalizacja: Ursynów

Korytko refluksa

#13 Post autor: lczerwosz » 22 sie 2017, 17:39

refluks pisze:
18 sie 2017, 20:10
Jedyna nadzieja w Rosji.
Nie, w Polsce! ;)


Awatar użytkownika
refluks
Posty: 714
Rejestracja: 28 lut 2016, 11:49

Korytko refluksa

#15 Post autor: refluks » 02 paź 2017, 21:05

Lekarze, którzy odkryli powodujący raka enzym dodawany do szczepionek, giną w niewyjaśnionych okolicznościach.
Jest to jedna z najważniejszych informacji dotyczących holocaustu szczepionkowego. O tym nie dowiesz się w prasie ani telewizji, tego nie powie ci lekarz, gdyż mógłby stracić pracę. A niestety, mamy do czynienia z ludobójstwem na skalę jakiej jeszcze świat nie widział. Przekaż tę informację innym, nie pozwólmy globalnym zbrodniarzom nas wykończyć.
Jeśli zobaczycie kogoś w telewizji oczerniającego nieszczepiących dzieci rodziców o współudział w szerzeniu epidemii, czy też jakiegoś lekarza wychwalającego wartość szczepień, to możecie niemal być pewni, że macie do czynienia ze zbrodniarzem, biorącym udział w ludobójstwie. Lub opłacanym agentem mafii farmaceutycznej. Mamy bowiem w ręku bezpośredni dowód – „dymiący rewolwer”: nagalazę.
Czy przez tą informację morduje się lekarzy?
Rzekome ofiary konspiracji szczepionkowej
Już dawno podejrzewaliśmy, że wszystkie szczepionki są skażone czymś co powoduje autyzm, ale także epidemię raka. Teraz mamy potwierdzenie. Dzięki publikacji wywiadu przez naszego wspaniałego rodaka mieszkającego na Florydzie, demaskatora NWO i mafii żydowskiej, Johna Kamińskiego, w którym autor podał wielce alarmującą informację o dodawaniu nagalazy (nazwa skrócona) – enzymu powodującego m.in. raka i autyzm do wszystkich szczepionek (tłumaczenie poniżej). Odważni lekarze chcieli to ujawnić – 10-ciu z nich już nie żyje. Ale ludobójcom nie udało się wszystkich sprzątnąć.
W wywiadzie telefonicznym, o którym mowa poniżej, Dr Ted Broer zastrzegł, że podane informacje są przeznaczone tylko dla alternatywnych mediów i że jest to tylko jego opinia, ale poparta badaniami naukowymi i dokumentami, którymi dysponuje. W szczególności cytuje bardzo znanego lekarza, dr Russella Blaylocka, który przypisuje straszny ból dziecka dostającego drugą lub trzecią szczepionkę (w wieku ok. 18 miesięcy) puchnięciu mózgu na skutek pojawienia się tzw. burzy cytokinowej w wyniku braku witaminy D. Te braki wynikają właśnie z działania poprzednich szczepionek, które zawierają nagalazę. Takie dziecko straszliwie płacze (ang. encephalitic scream) przez kilka godzin, a lekarze mówią, że to jest „normalne” i radzą sobie z tym środkami przeciwbólowymi jak Tylenol (!) zamiast dziecku od razu podać witaminę D w odpowiedniej formie – z białka Gcmaf. Nagalaza bowiem blokuje wytwarzanie tego białka.
Dzieci w tym wieku (im młodsze tym gorzej) nie mają jeszcze rozwiniętej osłonki mielinowej systemu nerwowego, tak więc każda dawka szczepionki, które zazwyczaj zawierają wirusy, aluminium, rtęć, formaldehyd, MSG czy też zwierzęce DNA powoduje autyzm, chorobę Parkinsona i Altzheimera, chorobę Aspergera, padaczkę, astmę, egzemę, alerie itd. To było już wcześniej wiadome, tyle że młode matki najczęściej nie próbują znaleźć informacji na temat szkodliwości szczepionek, ufają opłacanym przez mafię farmaceutyczną lekarzom. zob. np.: My Son’s Vaccine Reaction
Zamordowani holistyczni lekarze na Florydzie byli powiązani z dr Jeffem Bradstreetem i dr Nicholasem Gonzalesem, ten ostatni był słynny na całe USA z wyleczenia Suzanne Somers z raka piersi. Gonzales w ostatnich wywiadach mówił wprost, że jego odkrycia mogą spowodować, że zostanie „przejechany przez autobus”. Wszyscy prowadzili szerokie badania nad autyzmem i jego przyczynami. Dr Ted Broer w wywiadzie udzielonym Johnowi Kamińskiemu ujawnił jakie to są przyczyny. Powiedział też wyraźnie, że „szczepionki służą depopulacji”, tak więc można powiedzieć iż są współczesnym Cyklonem B, tyle że stosowanym w skali całej planety.
Jest też pozytywna strona całej tej historii.
Zarówno raka, jak i pozostałe choroby w tym autyzm i Parkinsona, można bardzo prosto wyleczyć poprzez podawanie Gcmaf – białka łączącego się z witaminą D, co udokumentowano w 59 badaniach naukowych (!). Zamordowany dr Jeff Bradstreet białko to testował u 1100 dzieci autystycznych, z czego u 85% nastąpiła poprawa, a 15% dzieci zostało całkowicie wyleczonych z autyzmu! Podobne rezultaty powinno się obserwować w przypadku innych chorób, w tym raka. Niestety, laboratoria europejskie produkujące to białko , jak podaje dr Broer, zostały zamknięte w tym samym czasie gdy zamordowano lekarzy.
Najwyraźniej lekarze, którzy zostali zabici na Florydzie odkryli, że enzym białkowy nagalaza jest UMYŚLNIE podawany populacji poprzez szczepienia. Nagalaza ZATRZYMUJE witaminę D przed wiązaniem do białka Gc.
To całkowicie niszczy naturalną zdolność ludzkiego ciała do zabijania komórek rakowych. Nagalaza jest białkiem, które jest również tworzone przez wszystkie komórki rakowe. Enzym ten jest również w bardzo wysokich stężeniach u austystycznych dzieci. I oni UMIESZCZAJĄ ją w szczepionkach! Zapobiega to wykorzystywaniu przez organizm witaminy D niezbędnej do zwalczania raka i zapobiegania autyzmowi. Nagalaza wyłącza system odpornościowy. Jest również znana z powodowania cukrzycy typu 2. Więc w zasadzie… nie zabijali tych lekarzy, ponieważ odkryli oni lekarstwo na raka, czy odnieśli sukces w leczeniu autyzmu… zabijają ich ponieważ ci lekarze prowadzili badania i mieli dowody na to, że szczepionki które wstrzykują naszym dzieciom POWODUJĄ obecny kryzys raka i autyzmu! Lekarze, których zabili na Florydzie współpracowali i przygotowywali się do upublicznienia tej informacji.
Elementarna zasada depopulacji: uczyń prawem to, że dzieci muszą być zaszczepione, aby mogły uczęszczać do szkoły.
Nie ma potrzeby używania komór gazowych, gdy szczepionki zrobią zamiast nich robotę powoli i po cichu.

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

Korytko refluksa

#16 Post autor: skaranie boskie » 06 paź 2017, 21:22

Brednie, Refluksie.
Jeśli wiesz o tym Ty, na pewno musiałyby wiedzieć odpowiedzialne służby, a także cała masa dziennikarzy i innych obrońców praw wszelakich. Zrobiłby się ruch o zasięgu światowym. Tymczasem te rewelacje przekazywane są jakimiś niszowymi kanałami, żeby nie rzec pocztą pantoflową. Prędzej jestem skłonny uznać to za plotkę celowo rozpowszechnianą przez debilnych rodziców, nie pozwalających szczepić swoich dzieci. Czas pokaże, jak bardzo się mylą i stawiam dolary przeciw orzechom, że przybiegną z podkulonymi ogonami do tych samych przychodni, w których teraz czynią straszny raban, z błaganiem o ratunek dla umierającego na ospę, bądź inną cholerę dziecka. a wtedy należałoby ich pogonić na cztery wiatry. niech idą do znachorów, którzy im doradzili unikanie szczepionek.
Niestety, trzeba będzie ratować, bo przecież to ludzie, choć beznadziejnie głupi, bo swoim postępowaniem narażają nie tylko własne dzieci i siebie, ale i masę innych ludzi. Od wieku już wiadomo, że szczepionki zapobiegają chorobom zakaźnym, a najlepiej udowodniono w okresie powojennym, kiedy to dzięki szczepieniom ochronnym wyeliminowano z cywilizowanego świata najgroźniejsze choroby. Dziś owi przemądrzali rodzice nie wiedzą, co to jest zaraza, jak wygląda epidemia cholery, czy tyfusu. Wydaje im się, że czegoś takiego nie ma, nie było i nie będzie. Cóż, głupich nie sieją...
Z drugiej strony, jest pewna teoria spiskowa, mówiąca, że rządcy tego świata chcą ograniczyć populację ludzką do ok. pół miliarda, bo to jedyny sposób na utrzymanie nad nią władzy. Niewykluczone więc, że chwytają się i tej metody. Nie wierzę jednak, by było to prawdą, a to z uwagi na możliwe przecieki i zainteresowania szerszej opinii publicznej. Zabicie kilku lekarzy niewiele by w takim przypadku pomogło. Zresztą, po co ryzykować ze szczepionkami, skoro i tak cała żywność na świecie jest tak nafaszerowana chemią wszelaką, że żyć się po jej spożyciu zbyt długo nie da?
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
refluks
Posty: 714
Rejestracja: 28 lut 2016, 11:49

Korytko refluksa

#17 Post autor: refluks » 06 paź 2017, 22:33

skaranie boskie pisze:
06 paź 2017, 21:22
Brednie, Refluksie. Jeśli wiesz o tym Ty, na pewno musiałyby wiedzieć odpowiedzialne służby, a także cała masa dziennikarzy i innych obrońców praw wszelakich. Zrobiłby się ruch o zasięgu światowym.
Jeszcze zdążyłę.
Słyszałeś o pestkach moreli jako leku na raka?
Oczywiście lekiem nigdy nie będą
I oczywiście nie wiesz dlaczego.
Bo nie da się patentu zrobić, bo nie można opatentować czegoś, co może rosnąć sobie gdzieś dowolnie.
Się spytaj byle ratownika medycznego o zapisywane leki: każdy ci odpowie, że nie chodzi o wyleczenie pacjenta, a o jego leczenie, bo na tym koncerny zarabiają.
I na szczepionkach też.
Ostatnio zmieniony 07 paź 2017, 13:12 przez refluks, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

Korytko refluksa

#18 Post autor: skaranie boskie » 06 paź 2017, 22:52

Na raka to już tyle jest cudownych specyfików, że chyba w ogóle powinien dawno zostać wytępiony.
A jednak wciąż istnieje i ma się dobrze. Zapewne zbyt mało tych pestek wcinają chorzy...
Refluksie, nie zapędzaj się niepotrzebnie.
Ja wiem, że leki nie są po to, żeby leczyć, tylko, żeby uzależnić. Jednak zazwyczaj pomagają. Wiem coś o tym.
A już szczepionki są dobrodziejstwem.
Pamiętaj, że każdy żywy organizm potrafi wytworzyć przeciwciała niszczące każdy drobnoustrój, jaki się do niego dostanie. Potrafi i może to zrobić, jeśli ma... czas. Nagły atak zarazków powodujących dżumę w ilości pozwalającej na ich niekontrolowane rozmnażanie się, jest dla systemu immunologicznego nie do pokonania. Zanim wytworzy on przeciwciała, będzie za późno. właśnie dlatego kiedyś epidemie dziesiątkowały społeczeństwa.
Wprowadzenie do organizmu osłabionego, niezdolnego do szybkiego rozmnażania, wirusa, daje temuż organizmowi czas na reakcję. Potem już schemat przeciwciał zostaje zapisany i organizm jest zdolny wytworzyć go błyskawicznie w przypadku zagrożenia. Tak działają szczepienia.
Oczywiście, można do szczepionki dodać parę "wspomagaczy". Pokusa jest niemała, ale - jak napisałem - skoro wiesz o tym Ty, muszą wiedzieć i odpowiednie służby, organizacje itp. Skoro nie alarmują, mogę sobie twoje rewelacje - wybacz - o kant dupy potłuc. Tania sensacja i nic ponadto.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
lczerwosz
Administrator
Posty: 6936
Rejestracja: 31 paź 2011, 22:51
Lokalizacja: Ursynów

Korytko refluksa

#19 Post autor: lczerwosz » 06 paź 2017, 22:58

A może to ta akcja nieszczepienia ma na celu odtworzenie ognisk najcięższych chorób zakaźnych i zdziesiątkowanie ludzkiej populacji. Do pół miliarda, mówisz?


ODPOWIEDZ

Wróć do „WSZYSTKIE CHWYTY DOZWOLONE”