Moje malowanie

Nasz lokalny Hyde Park
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
refluks
Posty: 714
Rejestracja: 28 lut 2016, 11:49

Moje malowanie

#1 Post autor: refluks » 05 paź 2016, 20:20

Prezentują tu juzerzy swoje grafiki, obrazy. I ja pozwolę sobie pochwalić się swoją twórczością.

Obraz "Czerwony Kapturek w lesie zagubiony"
Czerwony kapturek.jpg

Czerwony Kapturek symbolizuje tu człowieka współczesnego, zagubionego w środowisku mu pozornie przyjaznym. Złudne poczucie bezpieczeństwa. Tymczasem korporacja, negacja, abnegacja, nieciekawa sytuacja, amfetamina i zarażone prostytutki.
Wyrywa się człowiek w poszukiwaniu własnego ja, które znajduje siadając na gałęzi i gruchając.

Dodam, że mój obraz jest widziany z kosmosu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Koleś
Posty: 485
Rejestracja: 31 mar 2016, 9:22

Re: Moje malowanie

#2 Post autor: Koleś » 05 paź 2016, 22:26

Nic dziwnego, że jest widziany z kosmosu, skoro Czerwony Kapturek siedzi na drzewie.

Niepewna kreska, sprawiająca wrażenie chaotycznej, przekazuje kruchość drzew, jakby przytłoczonych wszechobecną zielenią oraz złowieszczym błękitem nieba, które swoim ciężarem próbuje wypchnąć ową zieleń poza kadr obrazu razem z czerwonym punkcikiem symbolizującym bezbronną jednostkę w tej walce dwóch wielkich sił.
"Umysł jest jak spadochron. Nie działa, jeśli nie jest otwarty." F. Zappa
"Dopóki nie skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S. Lem

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

Re: Moje malowanie

#3 Post autor: skaranie boskie » 05 paź 2016, 23:06

To jest obraz!
Przynajmniej nie kicz. Można się pozachwycać przekazem, kolorami, głębią...
Zdolna bestia z Ciebie.
:beer: :beer: :beer:
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
refluks
Posty: 714
Rejestracja: 28 lut 2016, 11:49

Re: Moje malowanie

#4 Post autor: refluks » 24 sty 2017, 12:08

Chciałem wkleić kolejny swój obraz z komputera jako złącznik i się nie da.
Musiałbym nowy wątek założyć, a nie chcę rozdrabniać swej twórczości.
To się obejść smakiem musicie.
Pretensje do tego leniwego admina.

Awatar użytkownika
lczerwosz
Administrator
Posty: 6936
Rejestracja: 31 paź 2011, 22:51
Lokalizacja: Ursynów

Re: Moje malowanie

#5 Post autor: lczerwosz » 25 sty 2017, 11:48

refluks pisze:Chciałem wkleić kolejny swój obraz z komputera jako złącznik i się nie da.
Musiałbym nowy wątek założyć, a nie chcę rozdrabniać swej twórczości.
To się obejść smakiem musicie.
Pretensje do tego leniwego admina.
Da się. Aby dołączyć obraz do komentarza - kolejnego postu w jakimś temacie - należy kliknąć klawisz odpowiedź, zamiast korzystać z formatki "Szybka odpowiedź". W dolnym panelu są wtedy klawisze "Przeglądaj" i "Dodaj plik" umożliwiające pobranie pliku załącznika z lokalnego dysku.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
EdwardSkwarcan
Posty: 2660
Rejestracja: 23 gru 2013, 20:43

Re: Moje malowanie

#6 Post autor: EdwardSkwarcan » 15 lut 2017, 20:24

Patrzcie, takie talencicho sie zamarnowywuje przy pisanych opowiastkach zamiast iść tropem Pikasso heh, albo Kossaka i szrajbnąć jakiegoś kunia :)

Awatar użytkownika
refluks
Posty: 714
Rejestracja: 28 lut 2016, 11:49

Re: Moje malowanie

#7 Post autor: refluks » 15 lut 2017, 20:48

Raz painta otworzyłem, tu pizgłem zielenią z wiadereczka, tam czarnym kreseczką, myziumyziu pędzelkiem tu i owdzie, tam kropeczka.
Nie trwało to nawet minutę.
Dłużej mi zajęło było napisanie o tym obrazie.

Albo mam talent.
Albo się guzik znacie.

Truskawa

Moje malowanie

#8 Post autor: Truskawa » 11 gru 2017, 19:33

Bajkę Ci piszą w komentarzach w odpowiedzi na twój bajeczny obraz ;) chociaż ten opis mógłby przekonać nie jednego kupca do twego dzieła. Nie lada sztuką jest włączyć odbiorce do swojego świata często sam obraz może być nie do końca zrozumiały dla wielu. Poprzez przedstawienie w "paru" słowach swojej wizji obraz nabiera więcej głębi i zaczynamy dostrzegać to czego wcześniej nie dostrzegaliśmy. I wtem pojawia się nawet dłuższa refleksja, chwila zastanowienia zamiast dalszego przeskoku na kolejne wymiary dalszych artystów ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „WSZYSTKIE CHWYTY DOZWOLONE”