Wyniki konkursu ogórkowego!

ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
nie
Posty: 1366
Rejestracja: 03 paź 2014, 14:07
Płeć:
Kontakt:

Re: Wyniki konkursu ogórkowego!

#41 Post autor: nie » 14 wrz 2015, 12:08

Nie zrozumiałyście się, drogie panie.

Przy dwudziestu oddanych głosach liczba głosujących nie może być mniejsza niż dziesięć i większa niż dwadzieścia.

Więc skąd liczba 8?

Stąd, że eka podała liczbę uczestników, a nie liczbę głosujących, Gajko.

Choć to już drugi poziom problemu, bo pierwszy to pytanie Malwiny:

"Mam pytanie, ile uczestników brało udział w konkursie i ile głosów w sumie oddali?"

Z powyższego wynika, że Malwina pytała o liczbę uczestników i liczbę ich głosów, a nie liczbę oddanych głosów w ogóle.
W takim przypadku rzeczywiście 8 uczestników nie mogło oddać więcej niż 16 głosów.

Jednak tak postawione pytanie z praktycznego punktu widzenia ma niewiele sensu, bo po co komu liczba głosów samych tylko uczestników.

Więc eka albo niezrozumiała pytania Malwiny, albo odpowiedziała na odrobinę sensowniejszą wersję pytania, ostatecznie podając liczbę uczestników i liczbę oddanych głosów przez wszystkich głosujących.

Gajka natomiast zinterpretowała odpowiedź zgodnie z pytaniem Malwiny, stąd nieporozumienie.
Okres ważności moich postów kończy się w momencie ich opublikowania.

Awatar użytkownika
eka
Moderator
Posty: 10469
Rejestracja: 30 mar 2014, 10:59

Re: Wyniki konkursu ogórkowego!

#42 Post autor: eka » 14 wrz 2015, 12:26

Ośmioro uczestników przysłało teksty.
Na te teksty oddano 20 głosów. Głosowali zarówno autorzy konkursowych tekstów (ale nie wszyscy) i inni (nieautorzy).
Nie podałam nigdzie dokładnej liczby wszystkich głosujących. Byłoby to łatwe, gdyby każdy z głosujących oddał po dwa głosy. (10)

Ludzie, wniosek jest jeden z tej dyskusji i dość dla mnie przykry, nie ufacie mi.
Pisałam do ciebie Patko i do Fałszerza, że głosowanie powinno być jawne, nie zgodziliście się ze mną, a ja przeczuwałam, że możecie mieć wątpliwości. Ludzka rzecz.
W przyszłości proponuję zakodować teksty, tak jak teraz - numerkami, a głosowanie uczynić jawnym. W tabeli albo po prostu pod tekstami konkursowymi, będziemy na nie głosować, ujawniając się swoim nickiem.

Awatar użytkownika
nie
Posty: 1366
Rejestracja: 03 paź 2014, 14:07
Płeć:
Kontakt:

Re: Wyniki konkursu ogórkowego!

#43 Post autor: nie » 14 wrz 2015, 12:32

To nie brak zaufania, a zwyczajne nieporozumienie, które zostało wyjaśnione.

Nie martw się, eka. :)
Okres ważności moich postów kończy się w momencie ich opublikowania.

Awatar użytkownika
Patka
Posty: 4597
Rejestracja: 25 maja 2012, 13:33
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Re: Wyniki konkursu ogórkowego!

#44 Post autor: Patka » 14 wrz 2015, 12:36

Skąd wniosek, że ci nie ufamy, eko? Po prostu źle zrozumiałyśmy twój post i tyle.
Co do odtajniania numerków czy głosujących, to widziałam pod niektórymi konkursami, że odtajniano wszystko - nicki autorów i to, jak głosowali poszczególni użytkownicy. Choćby tutaj: http://www.osme-pietro.pl/konkursy-na-o ... t5259.html W ostatnich konkursach odchodzi się nawet od podawania punktów najlepszych tekstów. A myślę, że przynajmniej wyjawienie, jak rozłożyły się głosy, należy się użytkownikom (głównie uczestnikom konkursu).

Głosowanie tajne jest nie po to, by wyniki zostały ukryte na wieki wieków amen, tylko żeby głosujący nie sugerowali się nawzajem swoimi wynikami.

Gajka
Posty: 1917
Rejestracja: 21 gru 2011, 16:10

Re: Wyniki konkursu ogórkowego!

#45 Post autor: Gajka » 14 wrz 2015, 12:37

Oczywiście Ekuś to tylko malutkie zawirowanie, po prostu bylam przekonana, że 8 to liczba głosujących .

Przepraszam :rosa: :rosa: :rosa:

Awatar użytkownika
eka
Moderator
Posty: 10469
Rejestracja: 30 mar 2014, 10:59

Re: Wyniki konkursu ogórkowego!

#46 Post autor: eka » 14 wrz 2015, 12:37

A Ty,Nie, masz mi natychmiast wyleźć z mojej głowy, telepato!
:jez:

Awatar użytkownika
alchemik
Posty: 7009
Rejestracja: 18 wrz 2014, 17:46
Lokalizacja: Trójmiasto i przyległe światy

Re: Wyniki konkursu ogórkowego!

#47 Post autor: alchemik » 14 wrz 2015, 12:38

ja Ci, Ewo, ufam i tak jak nie uważam, że sprawa była nieporozumieniem. Kwestia niezrozumienia informacji.

Bardzo nie podoba mi się sugestia, że moglibyśmy sobie nie ufać w takich sprawach.
Wydaje mi się to nawet niepoważne, bo przecież nie ma sensu.
* * * * * * * * *
Jak być mądrym.. .?
Ukrywać swoją głupotę!

G.B. Shaw
Lub okazywać ją w niewielkich dawkach, kiedy się tego po tobie spodziewają.
J.E.S.

* * * * * * * * *
alchemik@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
eka
Moderator
Posty: 10469
Rejestracja: 30 mar 2014, 10:59

Re: Wyniki konkursu ogórkowego!

#48 Post autor: eka » 14 wrz 2015, 12:39

Patko, Gajko - uffff...
:)

Awatar użytkownika
eka
Moderator
Posty: 10469
Rejestracja: 30 mar 2014, 10:59

Re: Wyniki konkursu ogórkowego!

#49 Post autor: eka » 14 wrz 2015, 12:41

Sens ma, alchemiku, przecież mogłam dodać/odjąć głosy, prawda?

Jestem za jawnym głosowaniem, zawsze i wszędzie.
Transparentność.
!!!!

Awatar użytkownika
Patka
Posty: 4597
Rejestracja: 25 maja 2012, 13:33
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Re: Wyniki konkursu ogórkowego!

#50 Post autor: Patka » 14 wrz 2015, 12:42

Jeszcze jedno - co do ujawniania numerków - masz do tego jak najbardziej prawo, eko:

7. Prace konkursowe są wysyłane do Męża Zaufania, który oznacza je numerami i publikuje w osobnym wątku, w kolejności napływania, przechowując w absolutnej tajemnicy nicki ich Autorów. Ogłasza je dopiero po zakończeniu konkursu.

Nie wiem, czego się obawiasz. Raczej nikt się nie wstydzi swoich tekstów. :be:

ODPOWIEDZ

Wróć do „KONKURSY”