coś, co już znamy

ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

coś, co już znamy

#1 Post autor: skaranie boskie » 27 lut 2016, 15:46

Pamiętacie konkurs na gniota?
Jeśli nie, to poczytajcie tutaj, tutaj i tutaj.
Prawda, że zainteresowanie było niemałe? Ja rzekłbym nawet, wysoce ponadprzeciętne.
Właśnie dlatego postanowiliśmy zorganizować drugą edycję, o której niżej.

REGULAMIN DRUGIEJ EDYCJI KONKURSU NA GNIOTA

Konkurs będzie przebiegał zgodnie z zasadami ustanowionymi w "Ramowym Regulaminie Konkursów na Ósmym piętrze", szczegółowe zaś ustalenia będą wyglądały, jak następuje:

Regulamin drugiej edycji konkursu na gniota.

Organizator: skaranie boskie
Mąż zaufania: Patka

1. Konkurs polega na wyłonieniu największego "gniotoroba" spośród chętnych, którzy w terminie do 12 marca nadeślą swoje prace na PW do Patki. Utwory konkursowe mogą mieć dowolną formę i rozmiar.
2. Patka, jako mąż zaufania, zobowiązuje się zachować w tajemnicy nicki autorów aż do chwili ogłoszenia wyników.
3. Mąż zaufania opublikuje utwory niezwłocznie po zamknięciu naboru w osobnym wątku, w alfabetycznej kolejności tytułów. Utwory bez tytułu będą opublikowane również alfabetycznie a za podstawę posłuży pierwsze słowo (ewentualnie wers).
4. W dniach 13 - 22 marca będzie możliwe głosowanie. Każdy użytkownik ma prawo zagłosować na dwa utwory, wysyłając swój głos do Męża Zaufania na PW. Głosy oddane na własny utwór zostaną unieważnione.
5. Ewentualna dogrywka odbędzie się w dniach 23 - 29 marca.
6. Ogłoszenie wyników przewidujemy na dzień 1 kwietnia.
7. Z uwagi na specyficzny charakter konkursu, odstępujemy od wymogu opublikowania wcześniej utworu w kategorii, pozostaje jednak wymóg opublikowania co najmniej dwóch dowolnych utworów literackich Ósmym piętrze do chwili ogłoszenia konkursu.
8. Nagrodami w konkursie, jak zawsze, będą dyplomy oraz książki. Dodatkową nagrodą za pierwsze trzy miejsca w konkursie będzie publikacja nagrodzonych utworów w przyszłorocznej antologii, o ile takowa się ukaże.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „KONKURSY”