Regulamin Pojedynków Tekstowych

Pojedynki indywidualne i grupowe
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Patka
Posty: 4597
Rejestracja: 25 maja 2012, 13:33
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Regulamin Pojedynków Tekstowych

#1 Post autor: Patka » 29 paź 2014, 12:00

REGULAMIN POJEDYNKÓW NA ÓSMYM PIĘTRZE (zwykły)

I. Wyzwania i przesyłanie tekstów

1. Pojedynki - forma starcia literackiego między dwoma twórcami, w którym zwycięża lepszy, według głosowania użytkowników.
2. Do pojedynkowania się może przystąpić każdy zarejestrowany użytkownik, który opublikował na forum przynajmniej 2 teksty. Dotyczy to zarówno osób, które wyzywają na pojedynek, jak i osób wyzwanych.
3. Pojedynkować się można na różne formy i gatunki literackie: wiersze białe lub rymowane, opowiadania, miniaturki, dramaty, piosenki dla dzieci, aforyzmy, limeryki, dialogi, listy itd. Wysyłane teksty muszą być nowe, pisane na konkretny pojedynek. W przypadku wykrycia, że wysłany utwór wcześniej był opublikowany (w internecie, drukiem), uczestnik pojedynku powinien wysłać inny tekst, zgodny z zasadami pojedynków.
4. Osoba zainteresowana wzięciem udziału w pojedynku zgłasza tę chęć w odpowiednim temacie. W tym celu musi podać następujące informacje:
a) kogo wyzywa na pojedynek - może to być osoba konkretna lub wyzwanie rzucone w tłum
b) rodzaj pojedynku - na prozę czy na poezję
c) czas pisania prac na pojedynek (z możliwością przedłużania lub bez): od tygodnia do trzech tygodni
5. Temat pojedynku, czyli temat, na który wyzywający i wyzwany będą musieli napisać tekst, wybiera wyzwany użytkownik.
6. Jeśli po dwóch tygodniach nikt nie przyjmie wyzwania, pojedynek zostaje odwołany. Użytkownik odwołanego pojedynku może w każdej chwili ponownie rzucić wyzwanie.
7. Od chwili zatwierdzenia pojedynku przez Opiekuna Działu (Patkę) pojedynkujący się mają od tygodnia do trzech tygodni (w zależności jak wybrali) na napisanie tekstów i wysłanie ich na PW do Opiekuna Działu.
8. Tekstów pojedynkowych nie należy samemu publikować. Publikuje je Opiekun Działu, anonimowo. Dla każdego pojedynku przeznaczony jest osobny temat.
9. Osoba, która nie wyśle tekstu na czas, dostaje zakaz pojedynkowania się na trzy miesiące. Tym samym jego przeciwnik wygrywa walkowerem. Jego tekst zostaje opublikowany przez Opiekuna Działu, bez wyjawienia nicku autora.


II. Ocenianie pojedynków
1. Pojedynki ma prawo oceniać każdy zarejestrowany użytkownik forum Ósme Piętro, oprócz uczestników obecnie trwających pojedynków i Opiekuna Działu.
2. Na głosowanie użytkownicy mają tydzień od chwili opublikowania tekstów przez Opiekuna Działu.
3. Głosowanie odbywa się poprzez oddanie głosu w ankiecie na wybrany, lepszy, według oceniającego, utwór.
4. Zabronione jest komentowanie tekstów i głosów innych użytkowników do zakończenia ankiety i ogłoszenia zwycięzcy.
5. W sytuacji, gdy wyzwany lub wyzywający nie wyśle na czas tekstu, ankieta nie jest tworzona. Użytkownicy mogą komentować i gratulować autorowi przesłanego utworu od razu, pod opublikowanym tekstem.


III. Inne
1. W danym momencie może się toczyć nieograniczona ilość pojedynków.
2. W kwestiach spornych decyzja należy do Opiekuna Działu.



Specjalny Regulamin Pojedynków

Poniższy regulamin pojedynków różni się od zwykłego w dwóch kwestiach:
- można pojedynkować się w więcej niż 2 osoby; w przypadku, gdy jedna z osób nie zgodzi się pojedynkować, pojedynek odbywa się w mniejszej grupie osób, które na to starcie się zgodziły;
- temat może określać osoba spoza uczestników danego pojedynku; może to być konkretny użytkownik wybrany przez pojedynkujących się lub osoba z tłumu, która jako pierwsza poda temat; uczestnicy pojedynku mają obowiązek przyjąć zaproponowany temat; nadal też jest dozwolone wymyślanie tematu przez wyzwanego
Reszta pozostaje bez zmian - przesyłanie tekstów, głosowanie. Wyzwania do specjalnych walk należy umieszczać w tym samym temacie, co zwykłe wyzwania, z wyraźnym określeniem zasad pojedynku.

Powyższe zasady mogą ulec zmianie i poszerzeniu o dodatkowe punkty.

bronmus45

Re: Regulamin Pojedynków Tekstowych

#2 Post autor: bronmus45 » 20 gru 2015, 19:09

Nie mam pojęcia, czy regulaminowo tutaj postępuję... Mimo to chcę wyzwać na pojedynek kogokolwiek z użytkowników forum, prowadzony w formie rymowanych treści. Bez podziału na tematy. Aby jedynie odpowiadać na kolejny tekst adwersarza. Czekam więc na ubitej klawiaturze... Kto podejmie wyzwanie? (może być nawet dwóch/dwoje)
...he... he... he... heeeejjjj!!! Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „POJEDYNKI”