Mały Turniej Pojedynków - Regulamin (nieaktualny)

ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Patka
Posty: 4597
Rejestracja: 25 maja 2012, 13:33
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Mały Turniej Pojedynków - Regulamin (nieaktualny)

#1 Post autor: Patka » 06 lut 2014, 12:04

Forum Literackie Ósme Piętro zaprasza serdecznie wszystkich użytkowników do

MAŁEGO TURNIEJU POJEDYNKÓW
Uwaga! Zmiana regulaminu!


Organizator: Patka
Mąż Zaufania: 411

REGULAMIN

1. Celem Małego Turnieju Pojedynków, dalej zwanego MTP, jest zachęcenie użytkowników Ósmego Piętra do starć pojedynkowych.
2. W MTP może wziąć udział każdy zarejestrowany użytkownik forum, który opublikował przynajmniej dwa teksty.
3. Zgłoszenia należy przesyłać na PW do Męża Zaufania (Patka), do 15 kwietnia 2014 roku.

Zasady pojedynkowania się:
1. Każdy uczestnik MTP dostanie numerek, w zależności od kolejności zgłoszenia.
2. Osoba z numerem jeden rozpoczyna Turniej. Może wyzwać kogo chce (podając numer) i narzucić temat pojedynku.
3. Wyzwanie osoby polega na napisaniu PW do Męża Zaufania z podaniem wybranego numeru, z którym chce się pojedynkować, tematu pojedynku i formy, z którą jednak wyzwany nie musi się zgadzać (patrz: punkt 5). Wyzwanie odpowiedniej osobie przekazuje dalej Mąż Zaufania.
4. Wyzwana osoba ma obowiązek przyjąć wyzwanie, inaczej odpada z Turnieju.
5. Forma tekstów może być dowolna. Na wyzwanie poety prozaik może odpowiedzieć prozą i na odwrót.
6. Na napisanie tekstów wyzywający i wyzwany mają 2 tygodnie, od czasu ogłoszenia ich starcia publicznie.
7. Teksty należy wysyłać na PW do Męża Zaufania, z formatowaniem przystosowanym do forum.
8. Teksty zostaną opublikowane anonimowo przez Męża Zaufania w jednym temacie, do którego również zostanie przypisana ankieta dla głosujących.
9. Osoba, która zdobędzie większą ilość punktów, przechodzi dalej i może wyzwać kolejną osobę.
10. MTP toczy się aż do wyłonienia zwycięzcy ostatniego pojedynku i tym samym Zwycięzcy całego Turnieju.

Zasady oceniania pojedynków:
1. Pojedynki z MTP może oceniać każdy zarejestrowany użytkownik forum, oprócz Organizatora i Męża Zaufania Turnieju.
2. Uczestnicy MTP mogą oceniać pojedynki, w których nie uczestniczą.
3. Głosowanie polega na oddawaniu głosów w wielopytaniowej ankiecie. Każde pytanie będzie zawierało odpowiedzi od 0 do 5pkt.
4. Głosujący przyznają punkty według swoich odczuć. Nie należy sugerować się czyimś zdaniem ani namawiać do przyznawania większej ilości punktów konkretnemu utworowi.
5. Na każdą ankietę przeznaczony jest tydzień, zaczynając od dnia opublikowania tekstów pojedynkowych przez Męża Zaufania i ogłoszenia ankiety.
6. Jeśli w ankiecie nie zagłosuje przynajmniej 5 osób, ankieta zostaje przedłużona aż do chwili uzbierania tylu głosów.
7. Po zakończeniu ankiety Organizator wylicza średnią punktów dla każdego tekstu. Zwycięża autor, którego tekst będzie miał wyższą średnią.
8. Zwycięzca pojedynku wyzywa następną osobę i Turniej toczy się dalej, aż do ostatniego pojedynku, który ostatecznie wyłoni zwycięzcę całego Turnieju.

Nagrody:
1. Zwycięzca MTP otrzyma nagrody książkowe i dyplom z autografami organizatorów i administracji.

Inne:
1. W sprawach spornych nieobjętych postanowieniami Regulaminu ostateczną decyzję podejmuje Organizator.

Zapraszamy do rywalizacji!
Ekipa Ósmego Piętra
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2014, 21:15 przez Patka, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Patka
Posty: 4597
Rejestracja: 25 maja 2012, 13:33
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Re: Wielki Turniej Pojedynków - Regulamin

#2 Post autor: Patka » 02 mar 2014, 17:44

Z powodu małego zainteresowania Wielki Turniej Pojedynków zostaje odwołany. Przepraszamy.

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

Re: Wielki Turniej Pojedynków - Regulamin

#3 Post autor: skaranie boskie » 03 mar 2014, 21:34

Ależ Patko!
Czemu aż tak drastycznie?
Małe zainteresowanie, to jeszcze nie powód do rezygnacji.
Ja tak sobie myślę, że można trochę przeprogramować regulamin i iść do przodu.
Nie wiem ile osób zgłosiło chęć udziału, ale jeśli jest ich więcej, niż cztery, można coś z tym zrobić. Oczywiście przyjdzie zmienić nazwę z wielkiego turnieju na mały.
Chyba trzeba by zacząć od zmiany regulaminu i uzyskania potwierdzenia uczestnictwa osób już zgłoszonych, po jego zmianie.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
Patka
Posty: 4597
Rejestracja: 25 maja 2012, 13:33
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Re: Wielki Turniej Pojedynków - Regulamin

#4 Post autor: Patka » 03 mar 2014, 21:57

Skarańku - sam mówiłeś, by odwołać. Podobnie jak 411. Sama więc tej decyzji nie podjęłam, choć może rzeczywiście zbyt pochopnie.

Przepraszam użytkowników za zamieszanie. Po prostu przykro mi się robi, jak coś, co się samemu wymyśliło, nie cieszy się popularnością. Nikogo zmusić nie mogę, no ale...

Awatar użytkownika
Fałszerz komunikatów
Posty: 5020
Rejestracja: 01 sty 2014, 16:53
Lokalizacja: Hotel "Józef K."
Płeć:

Re: Wielki Turniej Pojedynków - Regulamin

#5 Post autor: Fałszerz komunikatów » 04 mar 2014, 13:51

A ja się pytam skąd taka mała chęć rywalizacji u użytkowników :crach:

Awatar użytkownika
411
Posty: 1778
Rejestracja: 31 paź 2011, 8:56
Lokalizacja: .de

Re: Wielki Turniej Pojedynków - Regulamin

#6 Post autor: 411 » 04 mar 2014, 16:28

O ile sobie przypominam to optowalam za wyrazniejsza, ekspansywniejsza reklama i ponownym przedluzeniem terminu zgloszeniowego...
Ok, jest jak jest.
Pociagniemy turniej do konca, nawet jesli mialby zmienic nazwe na: Kameralno-Mikroskopijny.

Prosze osoby (wciaz) zainteresowane o potwierdzenie checi udzialu (nick, dzial i przydzielony nr).
A nowych chetnych zapraszam z calej sily - numerków wystarczy!

:)

J.

PS Falszerzu, znalazles sie w dobrym towarzystwie - tzn Twoje pytanie.
My tez sie nad tym glowimy. Wciaz i wciaz.
Nie będę cytować innych. Poczekam aż inni będą cytować mnie.

Awatar użytkownika
Patka
Posty: 4597
Rejestracja: 25 maja 2012, 13:33
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Re: Wielki Turniej Pojedynków - Regulamin

#7 Post autor: Patka » 04 mar 2014, 19:40

Zgłaszać się, zgłaszać, no. Nie ma narzuconego tematu, tyle piszecie i wklejacie na forum, to czemu jednego tekstu nie dacie na Turniej? ;)

Awatar użytkownika
Fałszerz komunikatów
Posty: 5020
Rejestracja: 01 sty 2014, 16:53
Lokalizacja: Hotel "Józef K."
Płeć:

Re: Wielki Turniej Pojedynków - Regulamin

#8 Post autor: Fałszerz komunikatów » 04 mar 2014, 19:43

Już wrzucam :)

Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

Re: Wielki Turniej Pojedynków - Regulamin

#9 Post autor: skaranie boskie » 04 mar 2014, 21:29

411 pisze:Prosze osoby (wciaz) zainteresowane o potwierdzenie checi udzialu (nick, dzial i przydzielony nr). A nowych chetnych zapraszam z calej sily - numerków wystarczy!
A może by tak najpierw nowy regulamin?
No bo chyba ten wielki trochę stracił na aktualności...
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

Awatar użytkownika
411
Posty: 1778
Rejestracja: 31 paź 2011, 8:56
Lokalizacja: .de

Re: Wielki Turniej Pojedynków - Regulamin

#10 Post autor: 411 » 05 mar 2014, 7:40

skaranie boskie pisze:A może by tak najpierw nowy regulamin?
A moze jednak zgloszenia?
Zakladam, ze zdarzy sie cud i poza osobami juz zgloszonymi, pojawia sie nowi chetni.
Im wiecej znajdzie sie swiezych "turniejowców", tym mniej ciec, czy poprawek bedzie wymagal regulamin.

Tak tylko sobie mysle.
:)

*

LUDZISKA KOCHANI!
WIELKI (nawet jesli maly) TURNIEJ PRZED NAMI!
ZGLASZAC SIE, A ZYWO, WIOCHY NIE ROBIC I PO LAURY SIEGAC, PO CHWALE!
NIE MOZE TO BYC, BY TYLU DOSKONALYCH POETÓW I PROZAIKÓW NIE ZNALAZLO CHWILI NA POTYCZKI?!
ZACHECAM WIELCE I CZEKAM WCIAZ NA ZGLOSZENIA: NUMERKÓW STARCZY DLA WSZYSTKICH, SPLENDORU TEZ!!!


*

No.
Nie jestem dobra w pisaniu odezw do narodu, mam jednak nadzieje, ze ktos mnie doceni i zglosi akces.
PW - pamietajcie!

J.
Nie będę cytować innych. Poczekam aż inni będą cytować mnie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „MAŁY TURNIEJ POJEDYNKÓW”