Mały Turniej Pojedynków - Regulamin II edycji

ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Patka
Posty: 4597
Rejestracja: 25 maja 2012, 13:33
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Mały Turniej Pojedynków - Regulamin II edycji

#1 Post autor: Patka » 23 mar 2015, 15:59

Uwaga! Proszę uważnie przeczytać regulamin, gdyż znacznie różni się on od regulaminu, który obowiązywał podczas I edycji MTP.

REGULAMIN II EDYCJI MAŁEGO TURNIEJU POJEDYNKÓW
Organizator: Patka
Mąż Zaufania: skaranie boskie


1. Celem II edycji Małego Turnieju Pojedynków (zwanego niżej MTP) jest, jak w przypadku pierwszej edycji, zachęcenie użytkowników do starć pojedynkowych, a także dobra zabawa zgodna z zasadami fair play.

Zgłoszenia i zasady pojedynków I etapu MTP
1. W MTP może wziąć udział każdy użytkownik, który jest zarejestrowany na forum przynajmniej od dwóch miesięcy i który opublikował na Ósmym Piętrze co najmniej dwa teksty.
2. W celu wzięcia udziału w MTP należy wysłać PW do Męża Zaufania (skaranie boskie). PW należy odpowiednio zatytułować (np. Zgłoszenie do MTP), a w treści wyrazić swoją chęć przystąpienia do MTP.
3. Zgłoszenia można przesyłać przez dwa tygodnie, od 23.03.15 do 06.04.15, do godziny 23.59. W przypadku nieparzystej liczby chętnych czas zgłoszeń zostanie przedłużony aż do uzyskania parzystej liczby numerków (Mąż Zaufania weźmie pod uwagę tylko jedno zgłoszenie, na zasadzie: kto pierwszy, ten lepszy).
4. Każdy ochotnik otrzyma numerek, w zależności od kolejności zgłoszenia. Numerek będzie znany tylko jemu oraz Mężowi Zaufania.
5. Zabronione jest wyjawianie komukolwiek swojego numerka. Wszyscy uczestnicy MTP będą brać udział w Turnieju pod swoimi numerkami.
6. Następnego dnia od zakończenia przyjmowania zgłoszeń uczestnicy MTP zostaną dobrani w pary zgodnie z zasadą: pierwszy numer nieparzysty z pierwszym numerem parzystym, kolejny numer nieparzysty z kolejnym numerem parzystym i tak dalej (czyli: 1 z 2, 3 z 4, 5 z 6...)
7. Uczestnicy Turnieju zostaną poinformowani przez Męża Zaufania drogą PW o swoich numerkach i rywalach.
8. Wszystkie pojedynki pierwszego etapu MTP będą odbywały się jednocześnie.
9. Każdy para otrzyma od Męża Zaufania osobny temat swojego pojedynku. Tematy zostaną wymyślone i rozlosowane przez Organizatora i Męża Zaufania i zostaną podane do publicznej wiadomości wraz z informacjami o powstałych parach w odpowiednich wątkach.
10. Wszyscy uczestnicy Turnieju mają dwa tygodnie na napisanie i wysłanie tekstów do Męża Zaufania (przez PW): od 07.04.15 do 21.04.15, do godziny 23.59.
11. Nie należy samodzielnie publikować tekstów na forum. Zostaną one opublikowane przez Męża Zaufania w odpowiednich wątkach, w ciągu kilku dni od zakończenia przyjmowania utworów.
12. Każda para pojedynkowa ma możliwość jednorazowego przedłużenia czasu przesyłania tekstów o jeden tydzień. W tym celu numerek powinien napisać PW do Męża Zaufania, który skontaktuje się z jego przeciwnikiem i poinformuje go o przełożeniu terminu składania tekstów.
13. Przedłużenie czasu przesyłania tekstów dla jednej pary NIE OZNACZA przedłużenia tego czasu dla pozostałych par. Nie przesłanie utworu w odpowiednim terminie bez wyrażenia chęci przedłużenia pojedynku oznacza wyrzucenie danego numerka z MTP i tym samym walkower dla jego konkurenta.
14. Uczestnicy Turnieju mają obowiązek jak najszybszego informowania Męża Zaufania o zaistniałych problemach i jak najszybszego odbierania od niego PW.
15. W razie przełożenia pojedynku przez jakąkolwiek parę opublikowanie tekstów pojedynkowych i rozpoczęcie głosowania również przesuwa się o jeden tydzień.
16. Uczestnicy Turnieju po wysłaniu tekstów mogą je poprawiać i przesyłać poprawione wersje do Męża Zaufania do momentu zamknięcia przyjmowania tekstów.
17. Teksty należy sformatować pod forum (pogrubienie - [ b][/b], kursywa - [ i][/i] i inne). Przed tekstem należy zaznaczyć, że tekst został odpowiednio sformatowany, by Mąż Zaufania mógł go opublikować na forum bez utraty formatowania.
18. Uczestników obowiązuje jedynie pisanie na temat pojedynku oraz dbałość o poprawność językową i stylistyczną tekstu. Formy utworów są dowolne - prozaik może pojedynkować się z poetą albo poeta z dramaturgiem. Długość utworów również jest dowolna.
19. Teksty muszą być pisane na Turniej. Nie należy wysyłać tekstów publikowanych wcześniej na forum lub poza nim. Również plagiaty są surowo zabronione.
20. Mąż Zaufania opublikuje wszystkie pojedynkowe teksty w tym samym czasie. Dla każdej pary pojedynkowej przeznaczony zostanie jeden temat wraz z ankietą. Każdy pojedynek otrzyma osobny numer (Pojedynek nr 1, Pojedynek nr 2... i tak dalej).
21. Ani Moderatorzy, ani Administratorzy nie mają prawa nanoszenia poprawek na już opublikowane teksty.


Zasady głosowania
1. W głosowaniach mogą brać udział wszyscy zarejestrowani użytkownicy Ósmego Piętra, oprócz Organizatora i Męża Zaufania.
2. Uczestnicy Turnieju mogą oceniać pojedynki, w których nie biorą udziału.
3. Głosowanie we wszystkich starciach odbywa się w tym samym czasie i trwa przez 10 dni od momentu opublikowania utworów na forum przez Męża Zaufania i otwarcia ankiet.
4. Głosowanie polega na oddawaniu głosów w kilkupytaniowej ankiecie. Ankiety są takie same i zawierają następujące pytania:
- zgodność z tematem: od 0 do 5pkt
- poprawność językowa i stylistyczna: od 0 do 5 pkt
- oryginalne podejście do tematu: od 0 do 5 pkt
- ogólne wrażenia: od 0 do 5 pkt
5. Zmiana wysłanych głosów nie jest możliwa.
6. Pod tekstami zabronione jest komentowanie tekstów i zachęcanie innych użytkowników do głosowania na konkretny numerek. Również uczestnicy Turnieju nie mogą w żaden sposób sugerować, który tekst jest ich.
7. Jeśli w danej ankiecie nie zagłosuje przynajmniej 5 osób, czas głosowania przedłuża się aż do uzyskania takiej liczby głosujących.
8. Po zamknięciu ankiet Mąż Zaufania podaje wyniki pojedynków: sumę punktów i średnią dla każdego tekstu. Do następnego etapu przechodzą numerki, których teksty otrzymały wyższą średnią w swoich starciach.


Zasady II etapu MTP i następnych
1. Zasady przesyłania tekstów i głosowania są takie same jak w I etapie MTP: dwa tygodnie na przesyłanie tekstów, 10 dni na ankietę.
2. Konkretne informacje na temat danego etapu MTP (losowanie par itp.) zostaną podane w odpowiednim czasie.
3. Ostatni pojedynek - finał - rozstrzygnie się między dwójką lub trójką najlepszych uczestników Turnieju.
4. Zwycięzcą całego Turnieju zostanie zwycięzca finałowego pojedynku.
5. Wraz z ogłoszeniem zwycięzcy Turnieju zostaną wyjawione numerki. Od tego momentu uczestnicy Turnieju będą mogli opublikować swoje pojedynkowe teksty w odpowiednich działach z twórczością.

Nagrody i inne
1. Zwycięzca Turnieju otrzyma nagrody książkowe oraz specjalna rangę na okres jednego miesiąca. Przewidywane są również drobne nagrody dla wszystkich pozostałych uczestników Turnieju.
2. W sprawach spornych nieobjętych postanowieniami Regulaminu ostateczną decyzję podejmuje Organizator.
3. Organizator ma prawo w każdej chwili zmienić regulamin. W przypadku zmiany użytkownicy Ósmego Piętra zostaną o niej niezwłocznie poinformowani.
4. Wszelkie pytania, zastrzeżenia, skargi należy zgłaszać do Organizatora lub Męża Zaufania przez PW.


Zapraszamy do rywalizacji!
Ekipa Ósmego Piętra

Awatar użytkownika
Patka
Posty: 4597
Rejestracja: 25 maja 2012, 13:33
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Re: Mały Turniej Pojedynków - Regulamin II edycji

#2 Post autor: Patka » 24 mar 2015, 11:49

Do punktu 3 w Zgłoszeniach i zasadach pojedynków I etapu MTP dopisano:

W przypadku nieparzystej liczby chętnych czas zgłoszeń zostanie przedłużony aż do uzyskania parzystej liczby numerków (Mąż Zaufania weźmie pod uwagę tylko jedno zgłoszenie, na zasadzie: kto pierwszy, ten lepszy).

Awatar użytkownika
Patka
Posty: 4597
Rejestracja: 25 maja 2012, 13:33
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Re: Mały Turniej Pojedynków - Regulamin II edycji

#3 Post autor: Patka » 12 kwie 2015, 20:51

UWAGA!

Na początku przepraszamy za opóźnienia. Do MTP zgłosiła się nieparzysta liczba osób, czas zgłoszeń zostaje więc przedłużony do momentu, aż pojawi się jeszcze jeden numerek. Wtedy zaczynamy. Będzie kameralnie, ale na pewno super. :)

Pozdrawiam
Patka

PS W razie nagłego wzrostu zainteresowania turniejem i wielu zgłoszeń możliwe, że weźmiemy pod uwagę wszystkich nowych chętnych, nie tylko tego pierwszego, który się zgłosi. Proszę korzystać, następny turniej dopiero za rok. :)

Awatar użytkownika
Patka
Posty: 4597
Rejestracja: 25 maja 2012, 13:33
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Re: Mały Turniej Pojedynków - Regulamin II edycji

#4 Post autor: Patka » 14 kwie 2015, 18:08

Na jeszcze jednego chętnego nie musieliśmy długo czekać, ogłaszam więc, że zgłaszanie się nie jest już możliwe.
Wkrótce numerki zostaną dobrane w pary (zgodnie z zasadami regulaminu) i otrzymają - każda para swój - tematy pojedynków I etapu MTP.

Prosimy o cierpliwość. ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „MAŁY TURNIEJ POJEDYNKÓW”