jak wejść na Ósme piętro

ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
skaranie boskie
Administrator
Posty: 13037
Rejestracja: 29 paź 2011, 0:50
Lokalizacja: wieś

jak wejść na Ósme piętro

#1 Post autor: skaranie boskie » 10 mar 2018, 23:58

Witaj, Gościu.
Jeżeli zdecydujesz się dołączyć do naszej społeczności, musisz koniecznie zaakceptować nasz regulamin, który określa standardy portalowego współżycia, zawiera odniesienia do norm prawnych oraz etycznych, a także stanowi nasze wewnętrzne prawo.
Portal literacki to miejsce szczególne, tutaj trafiają utwory, których Autorzy to zazwyczaj bardzo wrażliwe osoby, mające szczególny stosunek zarówno do twórczości własnej, jak i innych. W celu zapobieżenia sytuacjom, jakich nikt z nas nie chciałby doświadczać, opracowaliśmy dość szczegółowy zbiór przepisów, których celem nie jest nadmierne ograniczanie wolności Użytkowników, a jedynie dostosowanie wszelkich aspektów wirtualnego współistnienia do standardów prawnych i etycznych, ze szczególnym uwzględnieniem ustaw o ochronie własności intelektualnej, oraz o ochronie danych osobowych. Regulamin jest do przeczytania po kliknięciu w ten link.
Właśnie z tego powodu możemy zażądać od Ciebie w chwili rejestracji zaakceptowania tego regulaminu, a w konsekwencji również wymagać jego stosowania w praktyce.
Teraz, gdy już wiesz, jakie panują u nas zwyczaje, serdecznie zapraszamy Cię do wstąpienia w nasze, choć z nazwy dość wysokie, to przecież skromne progi.
Kloszard to nie zawód...
To pasja, styl życia, realizacja marzeń z dzieciństwa.


_____________________________________________________________________________

E-mail
skaranieboskie@osme-pietro.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „POKÓJ GOŚCINNY”