nauczycielka

Moderatorzy: eka, Leon Gutner

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
EdwardSkwarcan
Posty: 2660
Rejestracja: 23 gru 2013, 20:43

nauczycielka

#11 Post autor: EdwardSkwarcan » 18 paź 2017, 21:16

Merytorycznie trzeba się przespacerować strofa po strofie, bo skoro spółka to mogą być moje błędy i Ulme będzie czysta :)
Enigmatycznie, bez konkretów też potrafię zdołować wiersz!
:cha: :cha: :cha:

Awatar użytkownika
tabakiera
Posty: 2365
Rejestracja: 15 lip 2015, 20:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

nauczycielka

#12 Post autor: tabakiera » 18 paź 2017, 21:22

:crach:

Ulme
Posty: 117
Rejestracja: 04 lip 2017, 21:49

nauczycielka

#13 Post autor: Ulme » 18 paź 2017, 21:47

No właśnie, która zwrotka jest czyja i jakie tam są błędy? Powinny być chyba typowe dla autora, a szanowna krytyka przecież dobrze zna słabe strony każdego z współautorów.
A może lepiej zakończyć tę dyskusję, której przebieg był do przewidzenia? :)

Awatar użytkownika
tabakiera
Posty: 2365
Rejestracja: 15 lip 2015, 20:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

nauczycielka

#14 Post autor: tabakiera » 18 paź 2017, 21:56

Widzę, że tu jest sugerowana jakaś teoria spiskowa.
Ja się z tego wypisuję.
Przyszłam, skomentowałam, nie pochwaliłam.
Bo mi się nie podoba.
Rzeczy, które mi nie pasują wskazałam.
Podnoszę ręce w górę, proszę o sprawdzenie kieszeni i notatek.

Awatar użytkownika
mirek13
Posty: 849
Rejestracja: 18 mar 2017, 19:23

nauczycielka

#15 Post autor: mirek13 » 19 paź 2017, 9:45

Nawet szkoda gadać z kolegą E.
Jest jak ten amerykancki kuń. A taki piękny...
Ulme, to wprawdzie portal literacki, ale nigdzie nie jest napisane, że aspiruje do rangi weryfikatorium i dawania światłych, naukowych rad.
Coś się po prostu nie podoba. Co, to chyba Dorka napisała konkretnie.
Można się z nią zgodzić, bądź nie, ale to już Twoja sprawa.
Moim zdaniem jest to słaby wiersz. Po prostu mi się nie podoba, a to też jest jakaś informacja dla autora.
A co z nią zrobisz...? :smoker:

Awatar użytkownika
eka
Moderator
Posty: 10470
Rejestracja: 30 mar 2014, 10:59

nauczycielka

#16 Post autor: eka » 19 paź 2017, 19:02

Ulme pisze:
14 paź 2017, 19:59
na posterunku wiedzy koniecznej
przy ciągłym stresie w gronie młodzieży
klucz edukacji codziennie niesie
by tchnąć łyk chęci w uparty zeszyt

nowy horyzont otworzyć kluczem
ciasne umysły poszerzyć wiedzą
piękno pokazać życia nauczyć
aby się chciało tym którzy nie chcą

wiecznie smagana rodziców chłodem
co powielają błędy młodości
by wychowanie zrzucać na szkołę
wierząc w szlachetność swych latorośli

idzie dźwigając mądrości ciężar
niezmordowaną mocą siłaczki
choć nerwy szarpie wzrok nadweręża
sprawdzając nocą cierpliwie kartki

żyje swą pracą niedoceniana
z milczeniem znosi opaczne słowa
w trosce o przyszły życia almanach
młodości tory pragnie formować

te same ścieżki co dzień przemierza
ulica schody klasa korytarz
ma powołanie w misję wciąż wierzy
szara mistrzyni szkolnego życia
Spółka?:)
Wydaje mi się, że przemiennie pisane, zaczął Ed, kończy Ulme.
Krytyka 'belfrów' pewnie również i stąd, że nikt nie lubi być szarym mistrzem, no mogliście się postarać bardziej:)
Oho, teorię spiskową uprawiam, a kysz, odwołuję po całości.
Dobrze napisany, taki trochę siłaczkowaty, ale to nie zarzut. Inny klimat i tyle.
Ciekawe jak napisałby wiersz dla nauczycielki dzisiejszy gimnazjalista.
To byłaby dopiero konfrontacja:)

Awatar użytkownika
tabakiera
Posty: 2365
Rejestracja: 15 lip 2015, 20:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

nauczycielka

#17 Post autor: tabakiera » 19 paź 2017, 19:36

eka pisze:
19 paź 2017, 19:02
Krytyka 'belfrów' pewnie również i stąd, że nikt nie lubi być szarym mistrzem, no mogliście się postarać bardziej:)
Nie, no - ja bardzo przepraszam.
Ośmieliłam się skrytykować wiersz, uzasadniłam swoje zdanie.
Mam do tego prawo.
Wpadają autorzy i zarzucają mi jakąś zmowę.
Wpada Moderator i sugeruje, że czuję się niedowartościowana, bo nauczyciel nie lubi być postrzegany szarym mistrzem.

Zarówno ja, jak i Mirek doceniamy temat i treść.
Nie, nie zmówiliśmy się, tak wyszło.
Proszę nie posądzać mnie o jakieś podchody i stronniczość.

Teraz nieskromnie - potrafię oddzielić styl wiersza od tego, jakie przekazuje treści.
To, czy zgadzam się z treścią, czy nie nie wpływa na ocenę.

Co autor/autorzy zrobią z krytyką - nie moja sprawa.
To, że innym się podoba - nie moja sprawa.
To, że ktoś mi jakieś wyssane z tyłka zamiary sugeruje - sprawa moja, w całej rozciągłości tyłka owego.

Dziękuję za uwagę.

Awatar użytkownika
eka
Moderator
Posty: 10470
Rejestracja: 30 mar 2014, 10:59

nauczycielka

#18 Post autor: eka » 19 paź 2017, 19:48

tabakiera pisze:
19 paź 2017, 19:36
eka pisze:
19 paź 2017, 19:02
Krytyka 'belfrów' pewnie również i stąd, że nikt nie lubi być szarym mistrzem, no mogliście się postarać bardziej:)
Nie, no - ja bardzo przepraszam.
Ośmieliłam się skrytykować wiersz, uzasadniłam swoje zdanie.
Mam do tego prawo.
Wpadają autorzy i zarzucają mi jakąś zmowę.
Wpada Moderator i sugeruje, że czuję się niedowartościowana, bo nauczyciel nie lubi być postrzegany szarym mistrzem.

Zarówno ja, jak i Mirek doceniamy temat i treść.
Nie, nie zmówiliśmy się, tak wyszło.
Proszę nie posądzać mnie o jakieś podchody i stronniczość.

Teraz nieskromnie - potrafię oddzielić styl wiersza od tego, jakie przekazuje treści.
To, czy zgadzam się z treścią, czy nie nie wpływa na ocenę.

Co autor/autorzy zrobią z krytyką - nie moja sprawa.
To, że innym się podoba - nie moja sprawa.
To, że ktoś mi jakieś wyssane z tyłka zamiary sugeruje - sprawa moja, w całej rozciągłości tyłka owego.

Dziękuję za uwagę.
eka pisze:
19 paź 2017, 19:02
Krytyka 'belfrów' pewnie również i stąd, że nikt nie lubi być szarym mistrzem, no mogliście się postarać bardziej:)
Oho, teorię spiskową uprawiam, a kysz, odwołuję po całości.
Przy okazji. Opinia moda, to taka sama opinia pod względem ważności jak nie-moda.

ODPOWIEDZ

Wróć do „TRADYCYJNE FORMY RYMOWANE”